Vage storing in een Altair MF1600

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S500D
    • Feb 2003
    • 215

Vage storing in een Altair MF1600

Mijn altair MF 1600 heeft een hele vage storing.
    Sinds afgelopen weekend komt kanaal A al heel snel in de limit op bijv 20% van het vermogen terwijl kanaal b gewoon doordrukt naar 100%
    op het moment dat ik de deskel van de amp eraf haal is de storing weg.
    maar doe ik de deksel er weer op dan blijft de storing een poosje weg maar komt dan naar een paar dagen weer terug.
    Binnen in de amp kan ik niets vinden, alle stekkertje zitten goed en de vlakkabeltjes zijn heel.

Heeft iemand hier ook al eens een soortgelijke storing gehad?

Gr Ronnie.
    U draait, Wij vragen.
  • nightline
    • Oct 2002
    • 1001

Is er misschien een schroefje van je deksel wat ergens tegenaan komt en de storing veroorzaakt?

Groeten

Jack
    Powered by AudioMadness....

Comment

• dokter dB
      • Nov 2003
      • 1535

check de uitgangsrelais...
      knoppen en waarden :)

Comment

• S500D
        • Feb 2003
        • 215

Ik zal jullie suggesties eens even goed bekijken, maar die schroevjes kunnen bijna nergens tegen aan komen want die zijn zo klein en de ruimte onder die schroefjes is vrij.

Maar die uitgangsrelais schakelen wel goed in en uit maar ik zal ze eens doormeten.

Gr Ron.
        U draait, Wij vragen.

Comment

• JVS
          • Mar 2004
          • 317

Als de eindtrap vroegtijdig in de limit vliegt heb je best kans dat hij niet naar de hogere voedingsrail doorstapt. Ik ken het betreffende type niet direct, echter het vermogen doet mij vermoeden dat het een klasse-H bakje is.

Je zou zelf eens kunnen zoeken naar losse contacten (rond de railswitch torren / fets of directe aansturing daarvan), of hem gewoon even bij een reparateur langsbrengen.

Comment

Working...