Sennheiser SKM 5000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mobile-Tom
    • Nov 2006
    • 11

Sennheiser SKM 5000

Het is alweer een tijdje geleden dat de zenders binnengekomen, maar nog blijft het een interessant onderwerp.

Maargoed, de nieuwe SKM 5000 serie is in 1 woord, GEWELDIG!
    de bodypackjes zijn van haast bijna mini-formaat. Ook de draadloze hand-microfoons zijn een stuk ligter.
    erg fijne is dat de bodypackjes voortaan maar 1 Battarij nodig hebben ipv 2.
    Het ontwerp van de behuizing vind ik er op vooruitgaan vergeleken met vorige series. het voordeel is echter wel dat de ontvangers + bodypackjes makkelijk op frequentie te krijgen zijn en je niet eindeloos in je menu's hoeft te zoeken.

Meer Foto's:
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3

Meer foto's volgen
    Grtn Tom.
    Last edited by Mobile-Tom; 02-11-06, 09:33.
  • shure-fan
    • Sep 2003
    • 1046

misschien wel even aan te raden om je foto's wat kleiner te maken, niet iedereen zit hier met een hyper snelle verbinding.

Ziet er erg indruk wekkend uit, vooral de grootte van de belt packjes
    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• Gitarist 62
      • May 2006
      • 278

Mooie spullen! En idd die bodypacks zijn mooi klein

Die gekleurde ringen op de mikes zijn ook superhandig, vooral als je met voor jou onbekende zangers werkt. (en zo veel WL tegelijk) Alleen vind ik allerlei kleurtjes wel LELIJK..
      Als ik met eigen band werk gebruik ik iig nooit meer kleurtjes (naam van de zanger/es op een stukje witte gaffa bij de ontvanger is dan voor mij genoeg)

Ik heb voor vaste mikes ooit ook met gekleurde kabels gewerkt maar pas die eigenlijk om dezelfde reden (niet mooi) nooit meer toe.
      ~Clearsound~

Comment

• John Smits
        • Nov 2001
        • 111

Tja zoveel centen heb ik niet, ik moet me behelpen met de 3000 serie.
        Overigens zag ik op een van de foto's een freq staan van 654.300. Dat is in kanaal 44, waarin ook de zender Smilde met 1000 kilowatt uitzend. Heb je daar geen last van. Of kan de 5000 serie in de hele uhf-band afgestemd worden. (de schakelbandbreedte is 36 mHz, is iets meer als 4 UHF TV kanalen.

John
        Overigens ben ik van mening dat 100volt ook goed kan klinken

Comment

• Mobile-Tom
          • Nov 2006
          • 11

Heb er (nog?) geen last van gehad. Mocht er een storing zijn dan is het een simpele kwestie van ander een kanaal pakken.

Specs
          afstellingen kunnen van 685.000mHz t/m 709.000mHz

- De Kleurtjes.
          Alle ringen die om de kop zitten gaan eraf aangezien er bij de 5000serie ( aan de schuine onderzijde , het staafje zeg maar) aan de uiteinde zo'n kleur clipje past. en het is minder storend dan een ring vind ik.

Comment

• shure-fan
            • Sep 2003
            • 1046

@ mobile-tom:

Wordt het materiaal veel bij jullie verhuurd? omdat je in principe de investering wel terug moet verdienen, en heb je ook foto's van de kisten waar het materiaal normaal inzit?

ziet er nog steeds erg puik uit hoor
            Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• Mobile-Tom
              • Nov 2006
              • 11

Originally posted by shure-fan
              @ mobile-tom:

Wordt het materiaal veel bij jullie verhuurd? omdat je in principe de investering wel terug moet verdienen, en heb je ook foto's van de kisten waar het materiaal normaal inzit?

ziet er nog steeds erg puik uit hoor

(haast bijna) iedere dag is er een zender verhuurd.

Omdat we veel met Zang & Conferentie doen vonden we een investering wel op zn plaats. Ook wilde we iets '' unieks / appart '' zijn om als haast bijna enigste bedrijf de nieuwste zenders & ontvangers te hebben.
              Om maar over de kwaliteit te zwijgen over de zenders. De investering verdienen we er (toch wel) makkelijk op terug.

Zal van de week wel is diverse foto's ervan maken.

Comment

Working...