Hoi,
Even een vraagje, de zoekfunctie heeft me niet kunnen helpen
:
Is er een standaard in het aansluiten van bovenstaande connector (multikabel) ? En in hoeverre is bv. 32/8 uitwisselbaar met 40/8 ? Stel : er ligt een multikabel 32/8 van FOH tot op het podium, op de haspel / stageblok staat een extra connector t.b.v. de monitormix. Ik geef de monitormix uit, deze heeft een eigen mengtafel 40/8 met een 'standaard' aansluiting (zelfde connector 150 contacts). Bestaat de kans dat mijn retourlijnen ergens kort kom te liggen met zijn micro-lijnen ? Een schema met de penbezetting zou veel duidelijk maken.
Googelen op Litton-Veam en Link heeft me massaal veel hits opgeleverd, maar niets gevonden
. Hebben jullie de juiste URL van bovenstaande merken, ik zou denken dat ik daar het antwoord wel zou op vinden. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen
?
Ik heb momenteel alleen ervaring met harting (72 en 108 contacten), we zouden graag uitbreiden naar 32/8 of 40/8, hier komen we met Harting niet meer, daarom zouden we graag naar bovenstaande connectors overschakelen.
Alvast bedankt voor de reacties !
Even een vraagje, de zoekfunctie heeft me niet kunnen helpen
:Is er een standaard in het aansluiten van bovenstaande connector (multikabel) ? En in hoeverre is bv. 32/8 uitwisselbaar met 40/8 ? Stel : er ligt een multikabel 32/8 van FOH tot op het podium, op de haspel / stageblok staat een extra connector t.b.v. de monitormix. Ik geef de monitormix uit, deze heeft een eigen mengtafel 40/8 met een 'standaard' aansluiting (zelfde connector 150 contacts). Bestaat de kans dat mijn retourlijnen ergens kort kom te liggen met zijn micro-lijnen ? Een schema met de penbezetting zou veel duidelijk maken.
Googelen op Litton-Veam en Link heeft me massaal veel hits opgeleverd, maar niets gevonden
. Hebben jullie de juiste URL van bovenstaande merken, ik zou denken dat ik daar het antwoord wel zou op vinden. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen
?Ik heb momenteel alleen ervaring met harting (72 en 108 contacten), we zouden graag uitbreiden naar 32/8 of 40/8, hier komen we met Harting niet meer, daarom zouden we graag naar bovenstaande connectors overschakelen.
Alvast bedankt voor de reacties !

Comment