Zijn er ook uitdagende stages voor studenten met ervaring

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zildjiian
    • Sep 2006
    • 1

Zijn er ook uitdagende stages voor studenten met ervaring

Hey iedereen, mijn eerste bericht!

Ik ben een student theatertechniek, en ik heb al heel wat over die opleiding gelezen op het forum, velen vinden de opleiding niets. Ervaring doe je wel op in de praktijk, dat is een betere leerschool.

Welnu. Ik heb twee jaar lang gewerkt als lichttechnicus en ervaring opgedaan door te doen en mee te kijken met de professionals. Ik ben nu bezig met de opleiding en de theorielessen voegen veel toe hieraan. Storingen oplossen door elektrische basiskennis te hebben is een stuk makkelijker.

To the point:
    Het is ontzettend moeilijk om met een beetje ervaring een uitdagende stage te vinden, iedereen zoekt mensen voor opbouwen, aansluiten, sjouwen, technische dienst enz. Ik heb mailtjes verstuurd met cv's erin, maar het werkt niet.

Heeft iemand hier ervaring mee, of een bedrijf in de buurt van Eindhoven wat nog wel mensen met ervaring zoekt?? Laat het me weten!!!
    Last edited by zildjiian; 18-09-06, 21:11.
  • MC Party
    • Sep 2003
    • 481

Denk dat je bij de grotere bedrijven zo aan de bak kan?
    Volgens mij staat iedereen toch te springen om leergierige stagelopers die ook nog eens wat bagage hebben?
    Het is aan jou om vooraf in het gesprek aan te geven wat jij verwacht en waar je niet mee akkoord gaat.
    Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

In time-out zoeken we nog mensen zoals jij voor een stage, dus als je je kennis wilt uitbreiden kan je altijd contact opnemen.

grtz AJB

arvid@time-out.nl
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Mike Manders
        • Aug 2006