Vt-05 Shure E4/E5 ultimate ears UE (sf) superfi 5 EB of Westone UM2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusiQmaN
    • Sep 2006
    • 328

Vt-05 Shure E4/E5 ultimate ears UE (sf) superfi 5 EB of Westone UM2

Goedendag, ik heb even lopen zoeken, maar kon niets vinden wat mij kon helpen, bij de keuze trussen een van deze monitors. Ik ben zelf drummer. En nieuw trouwens, Wessel Kuit 21 jaar beveiliger van beroep, aangenaam...

Live en thuis
    ik laat een lijntje van de monitor tafel (thuis van van de cd speler) komen naar mijn behringer ub1202 mengpaneel, daarop sluit ik mijn monitors aan. zodat ik het geluid qua volume zelf in de hand heb.

Ik had eerst een HD-25, opzich qua geluid super, aleen hij was zo warm, vandaar dat ik over wil naar in-ears.

Ik kan helaas geen op maat gemaakte aanschaffen finaniceel gezien. Ik heb wel op maat gemaakte stukjes, ik weet van de shure e5 en de vt-01 (mischien de vt-05 ook) dat je adapters hebt om ze in te klikken, maar ik vertrouw dat toch niet zo...strax vallen ze uit.. je weet maar nooit...

hier wat foto's:

Vt-05

Shure E4G/E5

ultimate ears superfi 5 EB

Westone UM2

Dank u alvast.

ps ik kan ook een shaker krijgen 25w (is dit niet wat weinig) met een speakon aansluiting. moet ik perse een versterker hebben(kan het niet rechtstreeks in mijn mixer en wat voor dan (aangezien het zo'n laag wattage is)
    Last edited by MusiQmaN; 14-09-06, 15:37.
    Drummer en techniek freak.

oke even kijken

oortjes kun je wel e2-tjes van shure kopen kosten ongeveer 100 euro,
    is prima voor je mid en hoog, voor het laag (o.a. het laag / sublaag van je kick) kun je de shaker gebruiken maar die moet je wel aansluiten aan een versterker en vervolgens sluit de de versterker aan op een aux-send, op die manier kun je zelf regelen wat er naar je shaker toegaat.
    Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• MusiQmaN
      • Sep 2006
      • 328

De shure 2 is toch een single driver.. ik zoek minstens een dual driver. vandaar ook bovengenoemde, ik heb dus al een voorselectie gemaakt. mhh dus wel een versterker.. maar wat voro een dan.. de meeste hebben al te hoog wattage voor 25w.

Comment

• shure-fan
        • Sep 2003
        • 1046

kwa universele doppen zie ik het vaakst dat de e5-jes van shure het meest gebruikt worden, dus ja dan kan ik je die aanraden (heb ze zelf nooit gebruikt)

en over de shaker, misschien eens kijken naar de shaker van Fisher Amps, sennheiser heeft ze tegenwoordig geloof ik in het pakket zitten. en dat zijn complete pakketten
        Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• martijn verkerk
          • Nov 2005
          • 300

shaker ff halen bij monacor (of vergelijkbare store )kost geen drol goedkoop versterkertje erachter en gaan
          qua klank de e5 of liever nog de ultimate's klinken voor standaard doppen echt waanzinnig...

Comment

• MusiQmaN
            • Sep 2006
            • 328

Ok. ik kan deze shaker voor 25 euro overnemen. alleen ik weet ud neit wat voor versterker er daar bij moet nemen.. aangezien die vaak tot een aardig wattage kunnen... en de shaker maar 25w is.... maar wel met aansluitingen. die goedkope die je vaak ziet zijn of slecht voelbaar en/of je meot er nog een aansluiting aan maken...

Comment

• martijn verkerk
              • Nov 2005
              • 300

Originally posted by MusiQmaN
              Ok. ik kan deze shaker voor 25 euro overnemen. alleen ik weet ud neit wat voor versterker er daar bij moet nemen.. aangezien die vaak tot een aardig wattage kunnen... en de shaker maar 25w is.... maar wel met aansluitingen. die goedkope die je vaak ziet zijn of slecht voelbaar en/of je meot er nog een aansluiting aan maken...
              zolang de amp maar een goede demping heeft kan je er heel veel vermogen in pompen
              heb er wel eens 600 watt continu in gepompt gaat best goed

Comment

• MusiQmaN
                • Sep 2006
                • 328

en weet iemand wat dit voor inears zijn,?

Marktplaats.nl > SHURE in ear oordopjes - Audio, Tv en Video - Mp3-spelers en iPods

Comment

Working...