Originally posted by Watt Xtra
Ik heb mijn leverancier niet vermeld en zal het ook nooit doen, om de welbekende reden
Het is toch aan iedereen vrij om te doen wat hij of zij wil of niet .
En uiteraard , door mijn werkomgeving en contacten die IK heb kan ik serieuze korting krijgen
De reden is heel simpel...
Ik werk met die mensen al jaaaaaaaaaaaaaaaaren!
Dus
Oefening baart : kunst, inzicht, vakmanschap, contacten, vriendelijkheid, de juiste personen enz...
Oh ja , nog even vermelden dat IK daar goede collega's heb + mensen met verstand van zaken ...
Ik denk niet dat ik nog meer moet vertellen
sis





Comment