LabGruppen Fp+ series

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

    #31
    Originally posted by Watt Xtra
    mm niet echt slim om je kortingen hier te presenteren!!
    stelt de leverancier vast ook niet op prijs!!
    Ja en waarom niet , geef eens één goede reden ?
    Ik heb mijn leverancier niet vermeld en zal het ook nooit doen, om de welbekende reden
    Het is toch aan iedereen vrij om te doen wat hij of zij wil of niet .
    En uiteraard , door mijn werkomgeving en contacten die IK heb kan ik serieuze korting krijgen
    De reden is heel simpel...
    Ik werk met die mensen al jaaaaaaaaaaaaaaaaren!
    Dus
    Oefening baart : kunst, inzicht, vakmanschap, contacten, vriendelijkheid, de juiste personen enz...
    Oh ja , nog even vermelden dat IK daar goede collega's heb + mensen met verstand van zaken ...
    Ik denk niet dat ik nog meer moet vertellen
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

    Comment

    • bones2001
      • Aug 2003
      • 741

      #32
      Citaat:
      Origineel gepost door Watt Xtra
      mm niet echt slim om je kortingen hier te presenteren!!
      stelt de leverancier vast ook niet op prijs!!


      Ja en waarom niet , geef eens één goede reden ?
      Ik heb mijn leverancier niet vermeld en zal het ook nooit doen, om de welbekende reden
      Het is toch aan iedereen vrij om te doen wat hij of zij wil of niet .
      En uiteraard , door mijn werkomgeving en contacten die IK heb kan ik serieuze korting krijgen
      De reden is heel simpel...
      Ik werk met die mensen al jaaaaaaaaaaaaaaaaren!
      Dus
      Oefening baart : kunst, inzicht, vakmanschap, contacten, vriendelijkheid, de juiste personen enz...
      Oh ja , nog even vermelden dat IK daar goede collega's heb + mensen met verstand van zaken ...
      Ik denk niet dat ik nog meer moet vertellen
      sis
      Sjonge jonge, wat een slap geouwehoer zeg.
      Als ik het zo even omreken krijg je dus wel 5% korting ??
      Nou, dan kwam de vertegenwoordiger er bij mij niet eens in
      Mixen is net als schilderen.
      Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

      Comment

      • Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

        #33
        mij gaat het er niet om dat je korting krijgt maar kan mij goed voorstellen als leverancier zijnde dat hij of zij het niet op prijs stelt om de kortingen die er worden gegeven in het openbaar te plaatsen, komt straks iedereen aan... "he maar "die en die" krijgt ook "die" korting, dus waarom ik niet?"

        enne ik neem niet aan dat iedereen die labgruppen verkoopt.. en dan ook nog met kortingen??
        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

        Comment

        • Freek Fokker
          • Aug 2003
          • 495

          #34
          Mijn prijzen zijn bruto, dus zonder korting, so what's the big deal?
          SR20DET

          Comment

          • sis
            • Jul 2003
            • 3305

            #35
            Originally posted by Freek Fokker
            Mijn prijzen zijn bruto, dus zonder korting, so what's the big deal?
            Er is blijkbaar een klein misverstandje
            Op de bruttoprijzen die ik gaf moet er nog korting af , dus die is er nog niet afgeteld
            Uiteindelijke prijs zal dan ook nog een serieus pakje lager liggen
            De 10000 en de 6000Q worden verwacht : eind november begin december
            De andere eindtrappen begin jan 2007

            sis
            Last edited by sis; 30-09-06, 08:29.
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

            Comment

            • jack
              • Apr 2002
              • 1090

              #36
              Die 10000q is wel heel grapig

              Iemand al gebruikerservaringen

              ps in duitsland is hij al te koop/bestellen
              JVM sound de NEXO specialist

              Comment

              • sis
                • Jul 2003
                • 3305

                #37
                Originally posted by jack
                Die 10000q is wel heel grapig

                Iemand al gebruikerservaringen

                ps in duitsland is hij al te koop/bestellen
                Bij Apex in Belgie ( Beringen is hij al op stock )
                De 6000 Q tenminste
                sis
                Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

                Comment

                • sompi
                  • Mar 2003
                  • 200

                  #38
                  de eerste 4 6000Q en 4* 10000Q zijn besteld
                  komen in racks met apex intelli X
                  zijn vanaf binnenkort bij ons te huur

                  Comment

                  • sis
                    • Jul 2003
                    • 3305

                    #39
                    Originally posted by sompi
                    de eerste 4 6000Q en 4* 10000Q zijn besteld
                    komen in racks met apex intelli X
                    zijn vanaf binnenkort bij ons te huur
                    Dan zal jij waarschijnlijk ook de eerste zijn die kan oordelen over de kwaliteit van deze amps ?
                    Laat je het even weten
                    sis
                    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

                    Comment

                    • joe
                      • Jan 2003
                      • 446

                      #40
                      Kheb er nu even 1tje te leen thuis staan (10000Q), vandaag al even getest op monitors en ik moet zeggen dat het tot nu toe erg goed gaat.
                      kga ze gauw even op baskasten proberen.

                      Comment

                      • GielisHJ
                        • Nov 2003
                        • 24

                        #41
                        Schema van de eindtrap is ongeveer hetzelfde als de fp reeks. Maar de HF en LF module zijn geintegreerd op 1 print. Rendement is nog verhoogd door de spanning over de eindtransistoren nog te verlagen. De voeding heeft ook een hoger rendement, schakelt op een hogere frequentie en heeft PFC.

                        ps: Ook de 13000 van de fp+ reeks zijn op stock :-)


                        HJ
                        Apex

                        Comment

                        • joe
                          • Jan 2003
                          • 446

                          #42
                          De eerste stoppen heb ik al vervangen
                          Je hebt dus een echte vrije groep nodig en je mag dus niet de hele tijd het pal lampje laten branden

                          test opstelling toen de stoppen door gingen was:
                          ch.A / 2 * dubbele 18" totale last +/- 2ohm
                          ch.B / 3 * nexo ps15 totale last +/- 2,7ohm
                          ch.C / 2 * dubbele 18" totale last +/- 2ohm
                          ch.D / 3 * nexo ps15 totale last +/- 2,7ohm

                          pal lampje meer aan dan uit.
                          vpl lampjes +/- 1/3 van de tijd aan.

                          Ze zijn even vergeleken met de p3000 van ev en ik moet zeggen dat de labs het beter doen op de subs (zeker de vpl doet goed zijn werk)

                          Ik ben erg benieuwd wat ze op bv een house party van 6uur doen ofzo.

                          groeten,
                          Marco

                          Comment

                          • sis
                            • Jul 2003
                            • 3305

                            #43
                            Wat is eigenlijk de functie van dat PAL lampje en die VPL ?
                            sis
                            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

                            Comment

                            • joe
                              • Jan 2003
                              • 446

                              #44
                              [FONT=HelveticaNeue-Roman][LEFT]Power Average Limiter (PAL™)
                              Houd de totale gebruikte vermogen in de gaten.
                              [/LEFT]


                              [FONT=HelveticaNeue-Roman][LEFT]Voltage Peak Limiter (VPL)
                              Je kan per kanaal de maximale uitgangspanning instellen.
                              [/LEFT]


                              [FONT=HelveticaNeue-Roman][LEFT]Current Peak Limiter (CPL)[/LEFT]


                              [FONT=HelveticaNeue-Roman][LEFT]Very High Frequency (VHF)[/LEFT]

                              [/FONT]
                              [/FONT]
                              [/FONT]
                              [/FONT]

                              Comment

                              • sis
                                • Jul 2003
                                • 3305

                                #45
                                Joe, bedankt en succes met de eindtrappen
                                sis
                                Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

                                Comment

                                Working...