Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
dank je voor je reactie. De tafels die jij noemt zijn echter niet meer te krijgen en volgens de site van de fabrikant ook gediscontued.
JE hebt iets tegen de AH?
Het nadeel zie ik nu al dat 'ie geen direct outs heeft, kan dus niet meer 1 mic over meerdere kanalen zetten wat wel heel handig kan zijn...
Nee. ik heb niets tegen AH, echter volgens mij is Soundcraft toch de defacto standaard. Verder erg waardevast.
Soundcrafts zijn in het goedkope gedeelte nog helemaal zo standaard niet. Hebben de naam na een paar jaar al snel aan vervanging toe te zijn.
A&H daarentegen doet het beter, en is langer houdbaar. 2e hands a&h tafels (gl2000 enz.) zijn ook meer te vinden dan 2e hands spirits.
behalve de echte soundcrafts 2e hands, zoals de 200b zijn erg gewild, en (na een opknapbeurt) plezierige tafels.
De oudere mackie's zijn niet zo interessant.
Nieuw zou ik gaan kijken naar de niet spirit soundcrafts, a&h gl2800, zo'n grotere mackie onyx tafel (hoewel ik er verder nog niets over gehoord heb, iemand?), of misschien een digitale mixer, yamaha / behringer?
Comment