Zoals elk jaar, hier weer een topic over Sensation. Ben er gisteren voor het eerst geweest en vond het zeker de moeite waard.
Weet iemand wat er precies hing aan geluid? Ik weet wel dat als je binnen 5 meter van het podium kwam, je letterlijk wegeblazen werd door de subs, en dat de hoge tonen volledig wegvielen. Heeft dit nog ietst e maken met een verkeerde afstelling, of hadden ze het verder moeten afzetten. (geluid lag heel dicht tegen pijngrens aan daar...)
wanneer je wat verder van het podium kwam was het geluid wel erg lekker.
Grt. Pim
Weet iemand wat er precies hing aan geluid? Ik weet wel dat als je binnen 5 meter van het podium kwam, je letterlijk wegeblazen werd door de subs, en dat de hoge tonen volledig wegvielen. Heeft dit nog ietst e maken met een verkeerde afstelling, of hadden ze het verder moeten afzetten. (geluid lag heel dicht tegen pijngrens aan daar...)
wanneer je wat verder van het podium kwam was het geluid wel erg lekker.
Grt. Pim

. zo bedoel ik t ook niet, maar je snapt de opmerking wel toch? Ik vind t gewoon een vreemde combinatie met de line-array. en vlgs de reacties hier klonk t ook minder strak. maar goed, dat zal ik komende zaterdag wel gaan beoordelen
Comment