Welke van deze twee versterkers?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xxxfpnxxx
    • Jun 2006
    • 92

maar ik heb nog even verder zitten kijken op internet, en ik heb ook gezien dat een crest cpx-2600 te krijgen is voor 550 euro nieuw. Is die dan vergelijkbaar met die crown of die american audio? en ga ik er uberhaupt wel op vooruit als ik nu een behringer ep-2500 heb dus zo'n cloon van de QSC RMX-serie?

Comment

• SPS
      • Mar 2004
      • 1662

Heb een CPX2600 even gehad. Snel weer weg gedaan.
      Speelt zeer snel in de cliplimiters (op 4 ohm)
      Niet te vergelijken bijvoorbeeld met een S1200 van Dynacord.

Paul.
      Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• xxxfpnxxx
        • Jun 2006
        • 92

alleen is de s 1200 wel wat duurder. dus die wordt het helaas niet. maar is die cpx nou beter vergelijkbaar met die crown xls en ga ik er vergeleken met mijn ep2500 op vooruit?
        Last edited by xxxfpnxxx; 07-07-06, 09:17.

Comment

• Koen van der K
          • Aug 2005
          • 1146

Ha xxxfpnxx-whatever, betreft de Crown XLS series misschien nog ter aanvulling dat ik er 3 in m'n werkplaats heb gehad met alledrie dezelfde klacht (volume hard / niet te wijzigen) welke werd veroorzaakt door een slechte verbinding van de flatcable van de volumepot's naar het PCB.

Verder kan de amp thermisch gezien niet erg veel hebben, maar daar zijn de toepassingen waarschijnlijk ook niet naar.

De American DJ / Audio V3000 ken ik niet dus daarover geen (voor)oordeel.

Groeten en succes !
          Meer is minder, minder is meer

Comment

• Speakertje
            • Mar 2005
            • 462

Originally posted by xxxfpnxxx
            alleen is de s 1200 wel wat duurder. dus die wordt het helaas niet. maar is die cpx nou beter vergelijkbaar met die crown xls en ga ik er vergeleken met mijn ep2500 op vooruit?

De s1200 kost zo'n €849,-, als ik jou was zou ik ff door sparen. Heb je ook gelijk een amp die minder afschrijft. Als je daar de mogelijkheid voor hebt in ieder geval.
            M.v.g. Sander
            Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
            Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• nielsb
              • Jun 2006
              • 98

ik heb ook een Crown XlS 602 en bevalt mij goed,
              heb hem nog maar 1 keer in de beveiliging gehad en dat was toen ik hem aan het uitproberen was op een speaker waarvan de 1+ en de 2+ parallel gesoldeerd waren en ik daar pas achter kwam toen ik de speaker opschroefde... De reden dat de crown in de beveiliging was dus kortsluiting maar de eindtrap heeft het overleeft...Verder zeer tevreden

Comment

Working...