Ongebalanceerd naar gebalanceerd MAAR OOK TERUG

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Niet om heet een-of-ander, maar jij bent vast niet de enige die dit wel eens bij de hand heeft, vandaar dat we eigenlijk nooit onderwerpen afsluiten
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Outline
      • Feb 2006
      • 1434

Beste RCF,

gezien het feit dat jullie eigenlijk 'n soort van radio-idee willen creƫren, zo ik volgend jaar gaan voor een laag-vermogen radiozender. Nogal logisch dat je dan een hoop minder spullen te versjouwen hebt, MAAR ik zou nu alvast gaan uitzoeken (en regelen evt) hoe je dit allemaal het beste rond kunt krijgen ivm vergunningen enz.

Een goede plek om te beginnen is de Nozema (www.nozema.nl). Zij zouden je in de goede richting moeten kunnen wijzen.

Comment

• RCF
        • Jun 2003
        • 91

Oke, als het topic dan toch niet afgesloten wordt dan post ik ook nog maar een berichtje...

@outline en John: dat van een evenementenzender is door een paar leden van onze vrijwilligersvereniging erg goed ontvangen. Kortom, we zullen die optie zeker eens gaan bekijken voor volgend jaar . Mochten er hieromtrent nog meerdere tips zijn, dan zijn die van harte welkom...

Maar euhm... Het topic gaat zo wel een heel andere kant uit. Dit heeft weinig meer met de titel van de topic te maken.... Moet ik zelf een nieuwe topic starten?

Groeten,

Edgar
        Wij hadden TREP! Nu 4 stuks SB150r.... Ook leuk....

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Jups, lijkt me verstandig!
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• RCF
            • Jun 2003
            • 91

Oke bij deze!

Alle verdere info over evenementenzender in dit topic plaatsen aub:

Nogmaals bedankt voor alle reacties .

Groeten Edgar
            Wij hadden TREP! Nu 4 stuks SB150r.... Ook leuk....

Comment

Working...