Mtl2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EVfreak
    • Jan 2006
    • 146

Mtl2

Ik heb volgende week een extra set basskasten,en wel de bovengenoemde.
    Momenteel heb ik een complete EV MT2 set,dit wil zeggen 2 bassen en 2 originele toppen.Dit alles wordt aangestuurd door QSCtjes.Nu,ik vind de set prachtig klinken zoals ze nu is,maar de laatste tijd moet ik meer en meer fuiven gaan verzorgen met deze set en jullie kennen de jeugd wel denk ik...Hoe meer bas hoe beter.alles houd het goed uit maar ik wil dus 2 extra bassen erbij zodat deze die ik nu heb niet zo op hun donder hoeven te krijgen.
    Mijn vraag is nu;zet ik de extra bassen onder of naast mijn huidige set(2subs per kant dus) of kan ik beter de set gebruiken zoals ik deze nu gebruik en de 2 extra subs in het midden zetten als middencluster?
    Zijn er misschen mensen die daar al ervaring mee hebben of ben ik de eerste met zo een idee

Ik hoor het graag van jullie
  • snoei
    • Apr 2003
    • 168

WIj gebruiken mt2 setjes altijd met 2 bassen en 1 top per kant.
    kwa stapelen, leggen we dan 1 bas plat, zetten daar een bas rechtop op en vervolgens de top daar ook weer recht bovenop.

Comment

• EVfreak
      • Jan 2006
      • 146

Als je een bass plat legt en de andere er recht bovenop en daar de top nog es op,wordt de stapel dan niet een beetje onstabiel?En hoe zit het met de koppeling tussen beide basskasten?Is deze even goed als men 2 bassen plat op elkaar legt,of wordt de koppeling wat minder?
      De top staat dan wel mooi boven het publiek.
      Nog een vraagje,hoeveel man kan zo een set aan met in totaal 4 bassen en 2toppen?binnen en buiten?

Comment

• Robin.vd.Have
        • Nov 2005
        • 165

ligt aan de grote zaal , of 1 plat en de rest er normaal op.
        of beiden plat en dan de top erop. optie 1 is vooral prettig als je een wat langere zala hebt.
        En onstabiel valt wel mee , en een spanbandje doet ook wonderen.

M.V.G

Comment

• EVfreak
          • Jan 2006
          • 146

Ok, een middencluster is dus blijkbaar niet zo raadzaam...

Comment

Working...