Onze ouwe trouwe Soundcraft FX16 is aan vervanging toe. Het toepassingsgebied is een live band (voor zowel FOH als inearmonitoring). Uitgaande van ons verlanglijstje (minimaal 20 kanalen, 6 auxen, 4 subs en als het ff kan een ingebouwd FX) en een aversie van een van de medebeslissers over digitale tafels kwam de Yamaha MG24/14FX in beeld. Kent iemand deze tafel? Heb via de zoekfunctie weliswaar wat teruggevonden, maar ik ben benieuwd of er inmiddels nieuwe ervaringen zijn.
Mochten er andere suggesties zijn dan staan we daar natuurlijk ook voor open. Ben me al uitgebreid op de Mixwizzard en PA serie van Allen & Heath aan het orienteren geweest, maar die komen voor ons qua mogelijkheden toch net te kort. Budgetair willen we onder de eur.2000,00 incl.flightcase uit komen.
Alvast bedankt voor de assistentie.
Groeten,
Hans
Mochten er andere suggesties zijn dan staan we daar natuurlijk ook voor open. Ben me al uitgebreid op de Mixwizzard en PA serie van Allen & Heath aan het orienteren geweest, maar die komen voor ons qua mogelijkheden toch net te kort. Budgetair willen we onder de eur.2000,00 incl.flightcase uit komen.
Alvast bedankt voor de assistentie.
Groeten,
Hans

Comment