AD 2404 versterker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laurens12
    • Jun 2006
    • 8

AD 2404 versterker

ik heb een vraag over deze AD 2404 versterker . 4x 600 watt
    als je 8 speakers er op aansluit heb je dan geen crossover noding?
    en wat vinde jullie vandeze versterker ik wil hem naamelijk kopen .
    want dat is lekker makkelijk een versterker

dit sluit ik aan
    4 x top
    4 x sub
    en de subs lus ik door naar de tops

gegroet hoop snel iets te horen
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

Wanneer je je tops en subs een apart gebied van frequenties wilt laten weergeven heb je idd een crossover nodig.

ik ken de versterker alleen maar van foto's en er dingen over te lezen, dus kan er geen oordeel over vellen, maar AD is geen slecht merk en je zou er normaal veel plezier aan moeten beleven.

wat wel is: ik persoonlijk ben niet zo voor dat 4 kanaals idee. dat is wel compact enzo, maar als je er ooit stukken aan hebt ben je meteen al je versterking kwijt. Je kan ook niet eens een topje apart versterken en dergelijke.

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Robert H
      • Jan 2006
      • 377

Originally posted by laurens12
      want dat is lekker makkelijk een versterker
      Versterkers kunnen inderdaad erg makkelijk zijn. Komen vaak goed van pas in bepaalde situaties...

Ik ben niet de eerste en zal ook niet de laatste op dit forum zijn die hierover begint, maar alsjeblieft.... Check alsjeblieft eerst even wat je hebt getypt voor je je bericht definitief plaatst. Je verwacht van de forumbezoekers dat ze min of meer inspanning verrichten om je van advies te voorzien. Dan mag je op z'n minst wel even een halve minuut de tijd nemen om je berichtje op fouten te checken, toch?

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Beetje afhankelijk van wat er verder aan filters in je speakerkasten zit natuurlijk. de 2404 amps hebben naast het beperken van het vermogen verder geen mogelijkheden.
        Wij gebruiken ze naar volle tevredenheid in combinatie een DBX drive rack PA.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Koen van der K
          • Aug 2005
          • 1146

Heb er een paar voor herstel in mijn werkplaats gehad, is een goede zware amp die het vermogen ook echt kan leveren. De onboard functies (limiter / leveler / temperatuuruitlezing etc.) zijn nuttige tools.

Technisch gezien zou het (zowel mechanisch als electronisch gezien) echter mijn inziens wat anders gekund hebben (krappe behuizing, lastige demontage, eigenaardige werking beveiliging), maar zolang de boel netjes wordt aangestuurd en alles functioneert doet dat 't goed. Daarbij is de support vanuit AD ook echt goed te noemen dus dat compenseert veel !

Groeten en succes met de amp !
          Last edited by Koen van der K; 17-06-06, 18:34.
          Meer is minder, minder is meer

Comment

Working...