Vette Stroomkabels

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BvE
    • Oct 2004
    • 385

Vette Stroomkabels

Mensen,

Ik ben al een tijd op zoek naar stroomkabels. dan bedoel ik dus niet die dingen van de karwei maar ECHTE, dikke kabels met daaraan een flinke stekker en/of stekkerblok. Ik zie ze altijd bij geluidsbedrijven. Ik heb gezocht bij diverse doe het zelf zaken, conrad, feedback, musikproduktiv, noem maar op. Ik kan ze dus gewoonweg niet vinden. Iemand vertelde mij over de technische unie, maar ik heb helaas geen eigen bedrijf. Ik bedoel ook niet trouwens dat5 ik echt 20 kabels nodig heb, maar wil er gewoon een stuk of 5 hebben, zodat ik op de kleine podiumpjes iig profesioneel mn eigen stroom kan verzorgen .

Kan iemand mij vertellen waar ik zulke stroomkabels kan vinden (en eigenlijk vooral ook losse stekkerblokken, uiteraard zwart, en zonder van die klepjes).

bij voorbaat dank,

Bart
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

http://www.rolight.nl/ prijslijst--> stroomverdeling
    en je zou evt contact kunnen opnemen met een locale instalateur, die kan ze gewoon bestellen.
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Nou Bart, we zijn hier dus geen vraag en aanbod site.
      Maar laat het bedrijf dat dit forum host nou net een webshop hebben waar ze alle soorten kabels gewoon verkopen

van 0,25mm2 tot 16mm2, gewoon leverbaar en te bestellen per meter, rol, drum...wat je maar wil.

Tot zover de reclame, weer over tot de orde van de dag.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...