Geluidsset band voor klasgenootje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • discover
    • Feb 2005
    • 108

Geluidsset band voor klasgenootje

hoi
    ik was vandaag met een kamaraad aan het praten op msn, toen stuurde hij iets door voor de band waar hij in zit ze zijn op zoek naar een geluidsset zij zochten een mixer (liefst versterker ingebouwd)
    luidsprekers
    statieven voor luidsprekers
    en daarvoor behorende kabels ( 10 / 15 meter voor naar luidspreker )
    nu had ik de vraag of het setje wat hij heeft samengesteld goed is

peavey [FONT=Comic Sans MS]ST-15 II 350 Watt/8 Ohm [FONT=Verdana]luidspreker[/FONT][/FONT]
    [FONT=Comic Sans MS][FONT=Verdana]behringer pmh 3000 europower 2x 400watt, powermixer[/FONT][/FONT]
    [FONT=Comic Sans MS][FONT=Comic Sans MS][FONT=Verdana]Speaker Stand max. 35 kg, aluminum black luidspreker statief[/FONT][/FONT][/FONT]

[FONT=Comic Sans MS][FONT=Comic Sans MS][FONT=Verdana]is dit een goed setje of weten jullie iets beters dan dit[/FONT][/FONT][/FONT]
    [FONT=Comic Sans MS][FONT=Comic Sans MS][FONT=Verdana]het moet voor max 200 personen zijn en binnen het budget van €900 zitten[/FONT][/FONT][/FONT]

[FONT=Comic Sans MS][FONT=Comic Sans MS][FONT=Verdana]als jullie iets weten hoor ik het graag [/FONT][/FONT][/FONT]
  • Roel_CX
    • May 2006
    • 49

Misschien best een beetje meer uitleg, zoals: wat wil hij precies versterken. Als dat enkel de zang is, zijn 12" speakers meestal beter geschikt. enkel als de basdrum of basgitaar er ook bij op moet, zal je compromissen moeten sluiten. Ofwel een subkast bij de 12" toppen zetten.
    zelfs dan kan je nog onder de €900 blijven.
    Van die peavey ST-reeks weet ik enkel dat ze goedkoop zijn, over de prestaties en klank weet ik niks.
    De behringer powermixers zijn volgens mij hun geld wel waard, dus dat zal wel goed zitten, en statieven zijn niet meteen het grootste struikelblok. max 35 kg is zeker stevig genoeg;

groeten
    roel

Comment

Working...