Mach 1501 monitors

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vegapower
    • Nov 2004
    • 355

Mach 1501 monitors

heeft iemand ervaring met deze monitors?
    zijn deze feedback gevoelig?
    weet iemand mss de frequenties die men moet weghalen?
    ik zou er 2 willen aaschaffen en deze op een gebridgte dynacord S1200 hangen. dus een 600wrms per kast ter beschikking.
    mvg
  • vegapower
    • Nov 2004
    • 355

is er nu niemand die met mach monitors werkt

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Die kans is inderdaad erg klein...Er zijn voor zo ver ik weet maar 2 bedrijven in Nederland die ook een Mach PA hebben....Ik heb die dingen ooit gehoord bij de importeur...was niet erg impressed...
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• vegapower
        • Nov 2004
        • 355

spijtig, ik kan zo 2 stuks kopen, pas geverft en nieuwe mouche voor voor 500euro... klinken echt wel leuk... goede prys of niet?

Comment

• Watt Xtra
          • Oct 2004
          • 1119

hallo ik ken alleen het mach slingshot M30T met M218T dubbel 15/2" met dubbel 18" eronder. Staat hier in een discotheek. Ik vind het laag wel lekker powered klinken maar midhoog erg schreeuwerig. Mid mis ik het gedetaillieerde ervan, maar kan misschien ook aan de persoon liggen, een bejaarde dj die wel ongeveer doof moet wezen.
          In de trancezaal hangt ook mach, weet alleen zo niet welk type, hier ook, erg hard en naar mijn mening ook te schreeuwerig.
          Hard zullen ze zeker gaan en de prijs... die is ook wel netjes denk ik, wel orginele speakers??
          JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• vegapower
            • Nov 2004
            • 355

speakers zyn normaal origineel.... hebbek niet nagekeken..het hoog is wel origineel... de vorige eigenaar zegde dat ze de kasten opengehad hebben om te verven en er beyma speakers inzitten, standaart van mach... wete niet of het juist is...maarja

Comment

• Watt Xtra
              • Oct 2004
              • 1119

wat ik weet, in mach wordt veel PD gebruikt, op het hoog weet ik niet zeker, mid- laag vrijwel altijd PD. Vraag fairlight anders even wat er orgineel in hoort. Tja beyma maakt natuurlijk heel veel goed spul, dus als het goed klinkt... tja de keuze aan jou. Alleen zijn er al een heel stel beyma speakers te koop nieuw voor een 250 euro de stuk. Een afweging dus. maar ik zou anders toch even contact opnemen met fairlight, zij moeten het je kunnen vertellen wat hierin hoort te zitten.
              JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

Working...