Welke apparaten in Effectenrack?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WLProductions
    • Jan 2006
    • 7

Welke apparaten in Effectenrack?

Hoi ik ben bezig met een nieuwe effectenrack en zat te denken aan de volgende setup:

Samson Powerbright
    Klark Technik DN360
    Lem DX26 (dit zodat ik van achter mijn mixer met de laptop de zaalsound kan regelen en het signaal gewoon via de multi meekan naar de versterkerracken)
    DBX Quadgate
    DBX 166XL

wat vinden jullie ervan? en wat zou ik er nog bij doen aan galm enz..
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

kan je wat meer vertellen over de band waarvoor je het wil gebruiken??

heb je bv. een elektrisch drumstel, dan heb je minder Gates nodig ed.. niet zo zuinig met de info
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• WLProductions
      • Jan 2006
      • 7

word een verhuurrack, dus breed inzet baar.. Electronisch drumstel uitgesloten.. werken we nooit mee..

Comment

• maranta
        • Sep 2002
        • 113

Voor de galm een TC electronic M-one, delay D-Two en de rev 500 is door en een goed geluid en een simpele bediening hier nog steeds populair.
        Als je er nog en cd speler in stopt, pak dan een CD recorder van tascam, hardstikke makkelijk om altijd een eenvoudige opnamemogelijkheid te hebben.
        Een lade voor de losse rommel is ook erg prettig.
        Tel wat je hebt, niet wat je mist

Comment

• Pascal A
          • Apr 2006
          • 6

Kijk eens naar de nieuwe Klark Teknik Square One dynamics.
          8 compressor/gate/expanders in 3 HE. Heb je 8 kanalen dynamics. Lekker flexibel

Comment

• sd_2
            • Dec 2005
            • 134

Omdat even hier op in te gaan: wat zijn de reacties op die budget reeks van KlarkTeknik. Laat me even weten of deze vraag ongepast is, dan open ik wel een topic erover...

Comment

• Ibvee
              • Nov 2002
              • 714

Er is al een toppic over de square one reeks, je zou daar in verder kunnen gaan...
              De groeten => Micha

Comment

Working...