AD10 set ruilen tegen AD25?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WLProductions
    • Jan 2006
    • 7

AD10 set ruilen tegen AD25?

hoi,

Ik heb 2 AD10 sets staan (4 tops, 4 subs) deze zijn goed voormaat en goed inzetbaar.

Nou kan ik 1 AD10 set ruilen tegen 1 AD25 sets.. (deze zijn 2 tops, 2 subs) is dit een goede deal? (ik vind van wel want dan heb ik een kleine set en een grotere set) maar wat zijn jullie bevindingen over de AD25 set? do or don't?

Alvast bedankt

Willard

(ps. AD staat voor Audience Delight )
    Last edited by WLProductions; 23-05-06, 23:09.
  • Harmen
    • Sep 2003
    • 379

met de ad-10 serie heb ik geen ervaring, AD25 kan achter wel aardig meekomen, je moet er alleen eigenlijk wel B218's onder hebben voor een fatsoenlijk laag, maar dan klinkt het ook prima..

stuur forumgebruiker packman maar even een pbtje

Comment

• WLProductions
      • Jan 2006
      • 7

bij deze gedaan..

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Ik werk zeer regelmatig (1 a 2x per week) met de ad25 set. Ook een dubbele 25 set en ook de ad32 set.
        Bij een enkele 25 set hebben wij meestal een MA18 er onder zitten. Alleen die moet je zo ontzettent op zijn klote geven.
        Een extra 25 basjes eronder klinkt super. Heb je ook gelijk een hele goeie hoogte. Enkele 25 set vind ik zelf al super klinken. Met een extra 25 subje is het plaatje compleet.
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• WLProductions
          • Jan 2006
          • 7

dus jij zegt doen! maar iedereen heeft wat met die bass.. maar op de AD10 heb ik zeker genoeg bass

Comment

• G_D
            • Sep 2006
            • 46

Mijn ervaring is ook dat de ad25 basjes voor het drive-in werk en live werk te weinig doen en meer laag gewenst is, oftewel een extra sub erbij.

Comment

Working...