Wij zijn een 8 koppige band (3 gitaar, bas, 2 zang, toetsen en drums) en ik ben me aan het orienteren op eigen apparatuur (2e hands).
Onze optredens zijn meestal tot c.a. 200 man. Als het groeter moet gaan we of huren, of het is een festival waar alles al beschikbaar is.
Met het oog op het feit dat we geen van allen technische wizkids zijn, willen we analoge apparatuur.
Nu denk ik zelf aan een 16 kanaals Soundcraft Delta SR-16 (12 mono, 4 stereo, en 6 Aux), aangevuld met een set actieve speakers.
Mijn vragen:
1) Is voor live gebruik een soundcraft Delta ok qua kwaliteit ?
2) klopt mijn inschatting dat deze tafel niet complex is qua bediening ?
3) Wie heeft tips voor een actieve set (15"subs en 12"fullrange) die 2e hands NIET boven 1000 Euro uitkomt. En die liefst niet te groot is.
Bij voorbaat dank voor reacties
Onze optredens zijn meestal tot c.a. 200 man. Als het groeter moet gaan we of huren, of het is een festival waar alles al beschikbaar is.
Met het oog op het feit dat we geen van allen technische wizkids zijn, willen we analoge apparatuur.
Nu denk ik zelf aan een 16 kanaals Soundcraft Delta SR-16 (12 mono, 4 stereo, en 6 Aux), aangevuld met een set actieve speakers.
Mijn vragen:
1) Is voor live gebruik een soundcraft Delta ok qua kwaliteit ?
2) klopt mijn inschatting dat deze tafel niet complex is qua bediening ?
3) Wie heeft tips voor een actieve set (15"subs en 12"fullrange) die 2e hands NIET boven 1000 Euro uitkomt. En die liefst niet te groot is.
Bij voorbaat dank voor reacties

Comment