Mengpaneel kopen, waar moet ik op letten?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • voske7
    • May 2006
    • 7

Mengpaneel kopen, waar moet ik op letten?

Ik heb een nieuwe mengpaneel gekocht en ik ben een beginnende leek op het gebied van geluid.
    Toch wil ik eens weten wat de regels zijn om een goeie geluidskwaliteit te hebben?
    Ik vind dit enorm belangrijk.

Wie kan mij raad geven of zijn linken waar ik meer info kan bekomen?

Waar moet je opletten aan een mengpaneel?
    Mss een domme vraag, maar voor mij een belangrijke.

Het zou eens tof zijn als ik eens bij een een klankman/vrouw of een dj kon kijken hoe zulke mensen dat doen?

Groetjes,

Voske7
  • Gear
    • Feb 2006
    • 12

Waarom koop je eerst een mengpaneel en stel je dan de vraag waar je op moet letten en hoe het werkt ???? Waar ga je hem voor gebruiken etc etc

Comment

• Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

Sterker nog, wat voor merk is het??????
      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• voske7
        • May 2006
        • 7

Originally posted by Olaf Duffhuës
        Sterker nog, wat voor merk is het??????
        Beringer is het merk. Een klein en ik wil het gebruiken voor een optreden van onze groep.

Enige info of raad?

Comment

• sis
          • Jul 2003
          • 3305

Originally posted by voske7
          Beringer is het merk. Een klein en ik wil het gebruiken voor een optreden van onze groep.

Enige info of raad?
          Behringer heeft +/- 50 mengtafels .
          Welk type heb je ??
          sis
          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Originally posted by mac tecson
            valt weinig aan uit te leggen. inpluggen, schuif omhoog, beetje rommelen aan de eq en dat is het wel zo'n beetje
            Jeuk!

Reageer dan aub ff niet.....Typisch geval van dom antwoord op een lastige vraag.