Op een set met 2 nexo ps10 kasten zit de anologe processor die daarbij hoort. Nu heb ik me een klein beetje verdiept in de LS500 maar wat ik ervan hoorde is dat deze sub niet zo diep gaat en eigenlijk niet zo goed 2 ps10 kasten bij kan houden. Verder vind ik em duur, in verhouding met de gewone ps10 kasten is deze kast normaal geprijst, maar ik zal em niet zo heel vaak gebruiken, en meestal gewoon 2 losse ps10 kastjes neerzetten. Vandaar dat ik eigenlijk een beetje aan het rondkijken ben naar een andere sub, ik weet nog absoluut niet wat het gaat worden maar... ik vroeg me af of de sub uitgang van de processor ook geprocessed is. Als ik heb goed heb is de processing voor de topjes nogal geavanceerd, met looptijden en voltage controlled eq's enz. is dat ook zo voor de sub? Of wordt het sub in de processor alleen maar uit de crossover gepakt, door een paar beveiligingen gehaald en verder zonder aanpassingen uit de processor gegooit?
Vreemde vraag misschien, maar als de processor niets aan het bassignaal veranderd, en alleen maar de subs wat beveiligd kan ik em dus ook gewoon op een andere sub gebruiken, zonder een extra crossover te moeten kopen.
Vreemde vraag misschien, maar als de processor niets aan het bassignaal veranderd, en alleen maar de subs wat beveiligd kan ik em dus ook gewoon op een andere sub gebruiken, zonder een extra crossover te moeten kopen.
Comment