Ik heb EHBO verzorgt tijdens de opbouw in Ahoy, ik heb veel mooie dingen gezien, ben zelf beginnend geluidstechnicus en zou graag willen weten wat er staat qua licht en geluid...
Musicals in ahoy
Collapse
X
-
[FONT=Microsoft Sans Serif]lampjes ongeveer [/FONT]
[FONT=Microsoft Sans Serif]80x VL3000spot [/FONT]
[FONT=Microsoft Sans Serif]50xVL2500spot [/FONT]
[FONT=Microsoft Sans Serif]10x VL2000wash[/FONT]
[FONT=Microsoft Sans Serif]20x VL2416 [/FONT]
[FONT=Microsoft Sans Serif]80xVL5 [/FONT]
[FONT=Microsoft Sans Serif]12x synchro [/FONT]
[FONT=Microsoft Sans Serif]9 volgspots[/FONT]
[FONT=Microsoft Sans Serif]en een 180 dimkanalen voorzien[/FONT]
Kokkie gaat je meer info kunnen gevenLast edited by axs; 11-05-06, 18:21.If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education! -
Op het front een cadac mixer van +/- 7meter!!! breed, DM2000 en een 01v96 (leuke combiOriginally posted by MisterDVerder nog mensen die hier iets van weten, geluid misschien?
)
Voor monitors
2* haritage 3000
1* DIGICO
en nog wat kleine mixers.
Veel zenders en in ears (stuk of 40 om 20)
Groeten,
MarcoLast edited by joe; 12-05-06, 18:28.Comment
-
DM2000 en de 01V/96 voor submixjes van het koor of zo?Originally posted by joeOp het front een cadac mixer van +/- 7meter!!! breed, DM2000 en een 01v96 (leuke combi
)
Voor monitors
2* haritage 3000
1* DIGICO
en nog wat kleine mixers.
Veel zenders en in ears (stuk of 40 om 20)
Groeten,
MarcoSpelingvouten onder voorbehout...Comment
-
Ik weet niet erg veel van geluid, maar warom zo'n immens grote tafel, was een D5 (of 2 D5's) niet interessanter (en vooral plaatsbesparender) geweest?
Ik weet niet precies wat Musicals is (ben dan ook belg he) maar blijkbaar zijn er wel veel artiesten die tegelijk iets moeten doen (zeker als de 2 andere Yamaha's nog eens submixjes zijn).exit night into LIGHTComment
-
Heel simpel:Originally posted by stekelvarkeIk weet niet erg veel van geluid, maar warom zo'n immens grote tafel, was een D5 (of 2 D5's) niet interessanter (en vooral plaatsbesparender) geweest?
Ik weet niet precies wat Musicals is (ben dan ook belg he) maar blijkbaar zijn er wel veel artiesten die tegelijk iets moeten doen (zeker als de 2 andere Yamaha's nog eens submixjes zijn).
Een groot orkest, veel solisten, vaak nog dubbele kanalen per solist omdat ze de per nummer afhankelijk met een handzender of een mke2 (druppeltje) microfoontje zingen. Dit alles bij elkaar leverd gewoon heel veel kanalen op.
Waar dan geen D5 of iets anders digitaals? Omdat de geluidsontwerper dit beter vind klinken en er ook een aardig budget is om dit soort tafels uit duitsland over te laten komen.Spelingvouten onder voorbehout...Comment
-
Ikzelf heb nog nooit met zulke tafels gewerkt, ben ook nog maar beginneling, maar ik ben wel zo iemand die liever analoog dan digitaal heeft, of het nou grote of kleine klussen zijn... De analoge feel ligt me en ik vind het (kan tussen de oren zitten) levendiger klinken
Comment
-
Zover ik weet is die Cadac eigendom van v/d Ende, en wordt hij hoofdzakelijk als preamp gebruikt. Men neemt plaats achter het VCA gedeelte om te mixen.
Greetzzz, JannemanComment

Comment