KS Audio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Blacky2spot
    • Mar 2006
    • 16

KS Audio

Hallo,
    Heeft er iemand van jullie ervaring met KS speakers ????
    De Session Serie.

2 Actieve subs 18 Inch en 2 Passieve toppen 15 Inch en 2 Inch Driver.
    Graag jullie deskundige mening hierover aub
  • mpsound
    • Mar 2006
    • 10

Afgelopen weekend heb ik een tape zangeres uitversterkt met een solo2 set (van http://www.ejentertainment.nl...), moet zeggen dat het heel goed klonk. Meestal gebruiken wij zelf D&B of Dynacord, maar de solo set klonk zeker stukken beter als bijv. een forumline set van dynacord. Ik vond dat de solo set op spraak verstabaarheid zelfs de C7 van D&B voorbij gaat.

Maar als je meer gebruikers ervaring wil weten kan je misschien contavt opnemen met bovengenoemde, zij werken met de solo2.
    Last edited by Gast1401081; 19-05-06, 04:24.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

zoekmachine al geprobeerd?

Comment

• Tofke78
        • Jan 2005
        • 504

Originally posted by mpsound
        Afgelopen weekend heb ik een tape zangeres uitversterkt met een solo2 set (van http://www.ejentertainment.nl...), moet zeggen dat het heel goed klonk. Meestal gebruiken wij zelf D&B of Dynacord, maar de solo set klonk zeker stukken beter als bijv. een forumline set van dynacord. Ik vond dat de solo set op spraak verstabaarheid zelfs de C7 van D&B voorbij gaat.

Maar als je meer gebruikers ervaring wil weten kan je misschien contavt opnemen met bovengenoemde, zij werken met de solo2.
        Toevallig heeft een collega van mij zo'n Session setje gekocht. Mijn eerste bemerkingen: Klinkt een stuk preciezer dan een vergelijkbaar setje van dynacord. Ik had wel meer constante body verwacht van een 18" subkast, maar dan ook weer niet toen ik zag in welke kleine (lees te kleine) kast zulke 18" steekt. Stem kwam mooi naar voor. Het systeem beschikt over relatief veel "power", maar het geheel wordt toch wel schreewerig op hoger volume. Ik zou wel eens willen horen wat zo'n systeem in een iets grotere ruimte doet dan waar ik ze gehoord heb. Al bij al, een zeer degelijk systeem voor zover ik het gehoord heb.

Comment

• Luuk
          • Aug 2005
          • 14

Hallo

toevallig hebben wij de hele schuur vol staan met KS Systemen. een greep uit onze verhuur:

Passief:
          T3
          T4
          T10 (Triaks)
          T12
          Standaard Set`s

Aktief:
          CPA2 / CPA2-MK2
          CPA11 (T11)
          TW`s

Vroeger hebben we KS geimporteerd. Vandaar dat wij nu nog steeds met KS daaien. Ik persoonlijk vind het gewoon een dijk van een systeem. het is makkelijk te stacken en aan te sluiten. Het enige nadeel is dat de aktieve kasten wel redelijk wat onderhoud nodig hebben omdat ze gewoon door trillingen defect gaan. maar de geluidskwaliteit is zo oke van deze systemen dat het dat wel waard is. en dan te bedenken dat Solo een goedkopere serie van KS is. Ik zou zeggen huur een keer een T4 set en luister naar het verschil met een solo set.

Ik wens je nog veel succes naar het vinden van een geluidssysteem.

Mvg Luuk
          Decilux Audio

www.ks-audio.de

Comment

• robski
            • Jul 2005
            • 98

Originally posted by Luuk
            Vroeger hebben we KS geimporteerd. Vandaar dat wij nu nog steeds met KS daaien.
            Kom op zeg! Ik mag hopen dat iedereen achter de spullen die je als bedrijf hebt staat. Wij hebben ook een schuur vol met spullen staan, zelf uitgekozen en niet omdat we het toevallig importeerden

Dat iets door transporttrillingen steeds stuk gaat is niet normaal voor een A merk!

Mijn mening over KS is dat het heel behoorlijk klinkt maar dat bij een aantal types stacken dikke hel is. Dit omdat de versterker, dus het gewicht bovenin zit of omdat de arrayability van het systeem niet o.k. is.
            Echter voor een 1 top 1 sub opzet per kant is het voor muzieksoorten die het b.v. op d&b ook goed doen een leuk systeem.

greetz Robski
            Robski

my password keeps me newbie forever

Comment

Working...