Mackie/A&H

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mac tecson
    • Feb 2006
    • 348

snel zoeken waar de fout en heel hard hopen dat de mengtafel zelf niet is maar een stekker blok ofzo.
    Als de tafel zelf eruit gaat kun je weinig meer doen. Aan/uit wil nog wel eens helpen denk ik, dat ie even opnieuw begint.

Om terug te gaan naar het onderwerp: volgens mij vallen de Mackie's en A&H's niet bij bosjes uit en is het gewoon domme pech.
    Laatst met een MixWizard 12:2 gewerkt. Echt een aanrader; dat ding kan alles en is zelfs nog de minst uitgebreide uit de Wizard groep. Als je een echte alleskunner wilt moet je de 14:4:2 nemen.

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Als ik de laatste posts zo lees dan is het allemaal wel heel negatief. Zeker ook tussen de grotere namen kun je domme pech hebben. Moet toch eerlijk zeggen dat mijn A&H GL2200-424 nog geen van de verschijnselen heeft gehad die hier worden genoemd en die draait toch alweer een paar jaar mee. Daartegen wel eens met een Midas H2000 gestaan waar (*** zij dank niet op de masters) maar wel op een paar kanalen problemen had. Welke tafel van welk merk je ook koopt, goed onderhoud blijft belangrijk en domme pech kan ons allen overkomen.

Comment

• theo
        • Nov 2001
        • 503

beide

Met beide merken problemen gehad.
        Had een A&H gl 2200 waar de laatste tijd regelmatig een preampje het liet afweten.
        Nadat de mastersectie spontaan begon uit te vallen de tafel van de hand gedaan.
        Moet wel zeggen na jaren van trouwe dienst als monitortafel.
        Heb nu een mackie cfx16 als ik t goed heb waar 1 kanaal t niet meer doet,
        effe de klep eronderweg en inderdaad 1 grote print voor de eerste 12 kanalen. Moet morgen mee als reserve dus Deze gaat later op de werkbank.

Comment

• Hansound
          • Apr 2006
          • 832

De toonregeling van de mackie Onyx tafels is erg warm en van verbazend goede kwaliteit, zeker vergeleken met de A&H

Zo reageren ze direct en hoeft je niet (zoals bij A&H) eerst een kwartslag aan je knop te draaien voor je iets hoort.

Comment

• Draad
            • Apr 2001
            • 122

Iedereen bedankt voor de reactie's!
            Zelf ga ik er na alle reactie's dan maar van uit dat ik geen maandagmorgen mixer ga kopen.
            Ga dus in ieder geval beide merken maar eens ff testen (dus ook bij een andere leverancier) en moet dan de beslissing maar eens maken.
            Op zich past mij een tafel als de A&H 14/4/2 wel.
            Maarrrrrr eerst ff testen, daarna laat ik het nog wel weten wat het geworden is en of dit zonder gebreken is gebleven.

Iedereen bedankt!!!!!!

Comment

Working...