Effectbakje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ralph Hees
    • Nov 2005
    • 183

Effectbakje

Hallo,

Ik wil misschien een effectbakje gaan kopen voor toneelstukken en voor metal/rock bands de zanger/zangeres.
    Mijn budget is rond de 150 euro

Ik was aan het denken aan een Lexicon MPX 110 , een Behringer V-reverb pro rev2496 (1/4 , Behringer VIRTUALIZER PRO DSP2024P of een TC Electronic M 300

Welke zou ik hier het beste voor kunnen gebruiken vinden jullie?
  • neeltje
    • Apr 2003
    • 295

Als ik van jouw was zou ik voor de lexicon of de TC gaan. sowieso wegblijven van die behringer, zeker voor effecten. Aan je budget te zien zal een tc M-one buiten je mogelijkheden liggen, misschien nog eens gaan kijken naar de lexicon mpx500?
    Verder kan ik je zo geen tips geven, enkel dat een goede galm een standaardtoestel is, en je dus niet naar een winkel moet gaan om een "metal-galm" te kopen. Als ze je dat proberen wijs te maken, direct buitengaan. Een goede theatergalm is ook een goede metal-galm.
    Verder wens ik je veel succes.
    "En Go"

Comment

• Ralph Hees
      • Nov 2005
      • 183

Originally posted by neeltje
      misschien nog eens gaan kijken naar de lexicon mpx500?
      Ik kan de mpx500 niet echt vinden op verkoop sites, heb je misschien een linkje en een prijs?

Comment

• Beldog
        • May 2004
        • 140

Ga voor lexicon of tc, als je later iets duurders/beter wil kopen raak je er makkelijker vanaf; en het klinkt waarschijnlijk ook beter.
        Maar voor 200 euro moet je wel een TC M One kunnen vinden, tweedehands weliswaar. En dat is toch wel gevoelig beter. Plus dat iedereen die wat met geluid bezig is dit toestel kent en je er wat uitleg over kan geven.

Comment

Working...