TC M-ONE vs TC M-ONE XL

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • crash
    • Sep 2004
    • 88

TC M-ONE vs TC M-ONE XL

Beste mede forummers
    Ik wil mijn taperack opwaarderen en ben van plan hiervoor een TC M-One aan te schaffen. Nu zie ik dat de "kale" M-One behoorlijk aantrekkelijk geprijsd is t.o.v. de XL uitvoering. Ik hoor graag jullie mening waarop ik de keuze tussen de gewone en de XL uitvoering zou kunnen baseren. De M-One zal voornamelijk voor vrouwlijk vocaal worden toegepast.
    Last edited by crash; 23-04-06, 12:20.
  • Jacob
    • Jan 2006
    • 152

Verschil tussen de M-one en de XL zit in de aansluitingen, jack bij de m-one en XLR bij XL, meer presets, 99 tegen 199, en verder zullen het vast geen hele grote verschillen zijn.

Comment

• sompi
      • Mar 2003
      • 200

M ONE wordt al een hele tijd niet meer gemaakt en werd vervangen door M ONE XL . Het zou mij sterk verwonderen als iemand nog M ONE verkoopt .

Comment

• @ndrew
        • Jun 2005
        • 220

bij feedback liggen ze in de aanbieding en ik zit ook te denken om een m one te kopen maar ben hier nog niet over uit omdat het toch een oudere prosessor is maar je hoort wel veel positiefs over de m one
        <laat het maar draaien>

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Zijn verder geen grote verschillen tussen beide te noemen behalve 100 vs 200 factory presets (maar hoeveel gebruik je er daarvan uiteindelijk) en jack vs xlr. Heb zelf nu een jaar een M-One XL in mijn rack zitten en kan niet anders zeggen dan; "werkt lekker en klinkt goed". Kan mij niet voorstellen dat de M-One dat niet doet dan.

Comment

• crash
            • Sep 2004
            • 88

Ik heb me keuze gemaakt. Het wordt dus de "gewone" M-One gezien jullie positieve reakties en mede omdat ik een zeer aantrekkelijk aanbod heb gehad. Ik ga het effect alleen voor 1 female vocaal inzetten en het lijkt mij m.b.t. de factory presets zoals Vasco ook al aangaf meer dan voldoende.

Comment

Working...