Midas XL8 - Frankfurter Messe

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joe
    • Jan 2003
    • 446

Met een XL4 in het theater krijg je ook genoeg naar je hoofd geslingerd hoor
    zeker.... van de mensen die dat ding moeten plaatsten

Maare de laatste 2 theaters waar ik was stond toch echt een digico
    beatrix theater, circus theater..
    Dus ik denk dat ze de lichtjes van de schermen gewoon voor lief nemen

Comment

• aameijer
      • Oct 2005
      • 67

Gelukkig heeft Midas ook over de kleurtjes etc. nagedacht. De tafel heeft een grote gebruiksvriendelijk voor specifieke theatertoepassingen en er is door diverse mensen uit o.a de nederlandse musicalmarkt meegedacht in het ontwerp. Uiteraard hebben ze ook nagedacht over de felle kleurtjes en schermen. Die zijn allemaal 100 % instelbaar. Grijs tinten etc. zijn te programmeren voor alle knoppen. Wat betreft betrouwbaarheid heb ik uiteraard een groot vertrouwen in Midas omdat we zelf een XL8 hebben gekocht maar de toekomst zal het uitwijzen.

Comment

• @lex
        • Jul 2006
        • 1086

Hallo ieder1,

Jammer dat de digitale tafels niet allenaal onder Mac OS X draaien. Dan had je met CTRL+ALT+Appletje+8 al je schermen kunnen 'dimmen'!!! Iig heeft de XL8 dus de mogelijkheid alles in grey-scales te veranderen! Erg goed! En anders dus een rol stopfilter mee...

Groeten, @lex
        Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• martijn verkerk
          • Nov 2005
          • 300

Originally posted by @lex
          Hallo ieder1,

Jammer dat de digitale tafels niet allenaal onder Mac OS X draaien. Dan had je met CTRL+ALT+Appletje+8 al je schermen kunnen 'dimmen'!!! Iig heeft de XL8 dus de mogelijkheid alles in grey-scales te veranderen! Erg goed! En anders dus een rol stopfilter mee...

Groeten, @lex
          digico heeft daar een heel mooi dim knopje voor enne vlogens mij de xl8 ook
          lijkt me een beetje omslachtig om eerst een toetsenbord en daarna een toetscombinatie te moeten maken...

Comment

• Jacob
            • Jan 2006
            • 152

Originally posted by martijn verkerk
            digico heeft daar een heel mooi dim knopje voor enne vlogens mij de xl8 ook
            lijkt me een beetje omslachtig om eerst een toetsenbord en daarna een toetscombinatie te moeten maken...
            Een heel toetsenbord is niet nodig. Alleen de ctrl alt etc

Comment

• martijn verkerk
              • Nov 2005
              • 300

Originally posted by Jacob
              Een heel toetsenbord is niet nodig. Alleen de ctrl alt etc
              http://home.hccnet.nl/jaap.kranenbur...un19991220.jpg
              waar kan ik dar toetsenbord krijgen de oplossing voor al je problemen

Comment

Working...