versterker ram

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dirty herring
    • Mar 2006
    • 8

versterker ram

hey

ik heb een vraag. ik heb juist bij ons in de zaal waar ik lichtechnieker ben in ons magazijn het vorig systeem van versterkers gevonden.
    het zijn 3 ram audio versterkers, bu1000, bu1600, bu2000
    dus het gaat over de oude bu reeks en niet de nieuwe bux reeks.
    en mijn vraag is. zijn deze versterkers goed?
    heeft er al ieamand ervaring mee?
    en hoeveel kan ik er nog voor vragen 2dehands?
    nu moest het zijn dat ik ze niet verkoop kan ik ze dan nog goed gebruiken
    als front set? zo ja? weten jullie dan eventueel een mooie set boxen die daar bij kunne passen tegen een redelijk budget.
    en hoeveel personen dit systeem dan ongeveer zal aan kunnen.
    als sommige van mijn vragen raar zijn of niet goed begrijpbaar dan mag je dat allemaal op mij steken, van lichten weet ik al een deel maar van audio daar ben ik nog beginend in.

dank u.
    robin
  • dirty herring
    • Mar 2006
    • 8

niemand die mij hier kan bij helpen.
    dan eventueel juist de vraag over een goede set speakers die er bij kunnen horen. mag ook zelfbouw zijn.
    de versterkers leveren H 2x340w op 8ohm
    M 2x475w op 8ohm
    L 2x550W op 8ohm

da de ram redelijke versterks zijn dat denk ik wel want al het andere materiaal dat bij ons staat is van kwaliteit.
    BV 6xEV versterkers met natuurlijk de bijpassende EV speakers.

Comment

• Speakertje
      • Mar 2005
      • 462

Hoeveel personen je er mee kan doen ligt er maar net aan wat voor speakers je eraan hangt. Beter gezegt welke rendement de speakers hebben, wattage zegt niet zo heel veel.

Verder kan ik je er niets over vertellen.
      M.v.g. Sander
      Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
      Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• robski
        • Jul 2005
        • 98

Hallo,

De oude rams stonden/staan er om bekend nog wel eens uit te vallen. Niet zo road proof zogezegd.
        In de nieuwe series lijkt dit te zijn opgelost aangezien er inmiddels een boel buxen op de weg zijn en ik er nog niemand over heb horen klagen.

greetz Rob
        Robski

my password keeps me newbie forever

Comment

• dirty herring
          • Mar 2006
          • 8

ja dat kan eventueel ik ben er niet zo bekend mee
          maar ze hebben wel verschillende jaren tot vorig jaar perfect gewerkt in een andere dicostheek van ons zonder dat er ooit iets mee mis was.
          er is nu nog niets mis mee hoor maar die zaak is gesloten wegens problemen met de verhuurder enzo.

Comment

• robski
            • Jul 2005
            • 98

hallo,

Als je ze voor een prikkie kan krijgen koop je ook geen rommel. Ram is een serieus merk. Houdt er alleen rekening mee dat, als je er veel mee sleept, vochtige ruimtes enzovoort, hij er waarschijnlijk eerder mee ophoud als een carver, crown, lab of ram bux. Net zoals b.v. de crest ca series ook eenmislukt ding tov andere crests, ze fikken regelmatig uit.

qua klank, vermogen ect is er volgens mij niks mis mee

groeten Rob
            Robski

my password keeps me newbie forever

Comment

Working...