Soundcraft MH3

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leeghem
    • Jan 2007
    • 20

Originally posted by sparky
    Haha, heb vandaag ook dat lijstje van verschillen zitten maken, had alleen even over het hoofd gezien dat de middenbanden volledig parametrisch waren. bedankt.
    De MH3 is een toffe tafel en overzichtelijk om mee te werken en elke gast technieker is er blij mee. Wij zitten soms met een MH3 in een jeugdhuis de techniekers verklaren ons soms een beetje zot mss wel he. Daarnaast hebben we ook de MH4 is ook een goeie tafel veel uitgangen ideaal voor monitormix daarom gebruiken we de 4 voor Monitor en de 3 voor FOH. Ze zijn reeds al enkele jaren oud en nog nooit problemen meegehad.

Comment

• cobi
      • Aug 2002
      • 1083

Ik zag twee posting over problemen met de PFL.

bedoelen jullie het probleem dat ie af en toe vast loopt? en dat de PFL/AFL knoppen alleen nog reageren als je de solo clear knop hebt ingedrukt of zijn er nog andere problemen?
      Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• Mike Manders
        • Aug 2006
        • 341

al die "mogelijkheden" kunnen mij niet boeien, hij klinkt goed dus dan is het goed. Soundcraft is weer goed bezig...

Comment

• schrobbelbop
          • Feb 2005
          • 47

Ik vind de mh3 ook erg lekker klinken, je kan snel een lekkere sound
          neerzetten. de eq klinkt lekker en is goed in allerlei vormen te kneeden.
          verder zitten er genoeg mogelijk heden op om bijna alle producties te
          draaien.
          Als je t nie meer wit gebruik dan pur of kit

Comment

• sparky
            • Apr 2002
            • 2104

Originally posted by cobi
            Ik zag twee posting over problemen met de PFL.

bedoelen jullie het probleem dat ie af en toe vast loopt? en dat de PFL/AFL knoppen alleen nog reageren als je de solo clear knop hebt ingedrukt of zijn er nog andere problemen?
            Bij de tafel die ik meehad werkte de afluistering soms wel en soms niet en soms maar voor een bepaalde tijd, clearen hielp niet. weet niet of het inmiddels opgelost is, zal het de eigenaar weer vragen als ik hem spreek.
            Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

Working...