sinds wij de eon's van JBL niet meer op het podium willen zien of horen ivm het telkens stuk van gaan van de drivers wat ons dus iedere keer weer rond de 100 euro kost aan diafragma's, zijn wij op zoek naar een nieuw PASSIEF monitor systeem.
we hebben uiteraard gekeken naar D&B maar dat wordt ons toch iets te duur.
de SRX700 serie oftwel de SRX712M van jbl komt al aardig in de buurt maar is nog te prijzig naar onze zin.
ik ben dus op zoek naar een kwalitatief goed monitor systeem voor niet al te veel centen.
ik wil ze voeden met 3 crown xls 602 600W RMS omdat ik die nog heb liggen, monitor mixer is van mackie en eq's van DBX
het is de bedoeling dat we hiermee op buitenpodia's kunnen gaan staan, dus de spl moet toch zeker boven de 110 db kunnen komen
Wie heeft voor mij een passend advies over monitoren?
we hebben uiteraard gekeken naar D&B maar dat wordt ons toch iets te duur.
de SRX700 serie oftwel de SRX712M van jbl komt al aardig in de buurt maar is nog te prijzig naar onze zin.
ik ben dus op zoek naar een kwalitatief goed monitor systeem voor niet al te veel centen.
ik wil ze voeden met 3 crown xls 602 600W RMS omdat ik die nog heb liggen, monitor mixer is van mackie en eq's van DBX
het is de bedoeling dat we hiermee op buitenpodia's kunnen gaan staan, dus de spl moet toch zeker boven de 110 db kunnen komen
Wie heeft voor mij een passend advies over monitoren?

).
Comment