Ik heb een probleem met mijn Lexicon MPX-1 galm. Als ik mijn apparatuur uitlaad uit mijn bus en ik sluit en zet alles aan heb ik wel ingangssignaal maar geen effecten op de uitgang van mijn galm. Als ik hem dan een paar keer aan en uit zet doet hij het weer, maar daar kan ik niet van op aan. Zijn die MPX-1 galmpjes zo gevoelig voor de temperatuursverschillen of zit er een foutje in de software. Er zit bios 1.10 in voor diegene die dat wat zegt. Zijn er meer mensen die dit herkennen soms ? Alvast bedankt......
Lexicon MPX-1
Collapse
X
-
Originally posted by mverdultIk heb een probleem met mijn Lexicon MPX-1 galm. Als ik mijn apparatuur uitlaad uit mijn bus en ik sluit en zet alles aan heb ik wel ingangssignaal maar geen effecten op de uitgang van mijn galm. Als ik hem dan een paar keer aan en uit zet doet hij het weer, maar daar kan ik niet van op aan. Zijn die MPX-1 galmpjes zo gevoelig voor de temperatuursverschillen of zit er een foutje in de software. Er zit bios 1.10 in voor diegene die dat wat zegt. Zijn er meer mensen die dit herkennen soms ? Alvast bedankt......
De fout zat hem in de microprocessor ! probleem was dat de microprocessor geen hoge temperatuurverschillen aankon !
Je weet wel : in de winter +/- 0 graden, dan kom je binnen op een locatie 20/22 graden, condens enz...
Nieuwe erin en alles opgelost !
sisLast edited by sis; 04-03-06, 13:09.Fulltime freelance muzikant, producer , componist.
Comment