Jbl Mr

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • erikdrnl
    • Jan 2003
    • 134

Jbl Mr

Heeft er soms iemand gebruikers ervaring met de Jbl MR serie.
    Ik heb 2 topjes MR925 gekocht en ik zoek nog 2 of 4 subjes ik zat te denken aan de MR918 maar die is maar 300 watt is dat niet wat weinig.
    Ik doe het meest Drive-in shows.
    erik
  • crash
    • Sep 2004
    • 88

Ik heb een behoorlijke tijd met een MR-Set (825/918) tape-acts gedraaid en moet je mededelen dat ik nooit tekort aan laag heb geconstateerd eerder ruim voldoende. Je twijfel over de 300W/8@ per sub. Voedt de Subs met meer dan 500W en je krijgt wat je nodig hebt is mijn ervaring. Wel een versterker achter de subs hangen die de 18" in bedwang heeft

Comment

• erikdrnl
      • Jan 2003
      • 134

Ik dacht aan een Crown Macrotech 2400 580 watt bij 8 ohm.
      erik

Comment

• crash
        • Sep 2004
        • 88

Als je die Macrotech op het laag zet zal je versteld staan van de hoeveelheid laag. De 918 loopt tot 2,4 kHz als je deze crossed op circa 130 Hz heb je meer dan voldoende vermogen op het laag om dit ook op 30m fysiek te ervaren.

Comment

• erikdrnl
          • Jan 2003
          • 134

Ik kan het mij nauwlijks voorstellen 300 watt en toch knallen.
          Misschien omdat de kast erg groot is dus veel kastinhoud????
          Of zit er gewoon een goede speaker in?
          erik

Comment

• crash
            • Sep 2004
            • 88

Ten eerste zeg je het zelf al. Kast is vrij groot en er zit een kwalitatief goede speaker in. Gekke ding loopt zelfs door tot 4,5kHZ. Ik heb gisteren mijn HK Actor ADX set naast mijn MR-set geplaatst en ja dat wint de Actor natuurlijk maar toch vond ik op het laag de MR-set niet verkeerd. Je geeft aan dat je 2 * MR 925 hebt aangeschaft, lijkt mij dat daar 2* MR 918 passend voor zijn. Ik weet niet voor hoeveel man de set ingezet moet worden maar zo te proeven denk ik ca. 100 tot 150 man. Nou dat ga je zeker redden met die Macrotech op het laag.

Comment

Working...