Microwedge

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djberjo
    • Aug 2008
    • 130

Klopt, ik vind het zelf een fijne monitor om mee te werken en hoor het ook terug van de artiesten dat het goed klinkt ect.

Zet er een eaw sb600 sub bij en je hebt een mooie drumfill, dit werkt zelfs goed als dj monitor.

Comment

• salsa
      • Jan 2007
      • 1315

Dave Rat heeft nu ook de oplossing voor drumfills;

De Microsub!

Check maar eens op z'n weblog! of op EAW.com
      [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• djberjo
        • Aug 2008
        • 130

Klopt ik heb het gelezen. Ik ben benieuwd of ze net zo goed klinken als de wedge die hij nu al heeft.

Al iemand ervaring met die dingen?

Comment

• salsa
          • Jan 2007
          • 1315

Originally posted by djberjo
          Klopt ik heb het gelezen. Ik ben benieuwd of ze net zo goed klinken als de wedge die hij nu al heeft.

Al iemand ervaring met die dingen?
          Uuuh...Ze zijn NET uitgekomen in de U.S, lijkt me erg sterk dat menig in Europa ze al heeft!

Dave
          [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• 4AC
            • Nov 2007
            • 1791

Via EAW's newsletter kreeg ik [FONT=Arial]DIT[/FONT] bestand voor mijn neus.
            Wel geinig en handig, die mogelijkheden...
            Daarnaast valt [FONT=Arial]de grootte mij wat tegen, vanuit dit hoekpunt.[/FONT]

Mvg,

Teun
            Last edited by 4AC; 18-07-09, 19:29.
            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Nrgpro
              • May 2010
              • 11

Geachte heren, ik heb er zelf op moment 12 stuks op voorraad. De Mw. 15 dan wel. Ik combineer ze momenteel als volgend. 8 Mw. 15 en 1x een la325 als drumfill. Ik ga er nog 4 aanschaffen zodat ik een dubbele set heb dus voor grote festivals kan ik er dan 16 leggen en een dubbele drumfill. Dit is echt een droomset en lekker compact en licht.

Comment

Working...