Panaray® MB4 Modular Bass Loudspeaker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Barthezz80
    • Aug 2004
    • 365

Ik ben zelf een tevreden gebruiker van de welbekende 302's van Bose, maar bij dit systeem heb ik toch wel m'n twijfels:

Bose beweert dus met 13,3 cm drivers tot 40 hz te gaan, het lijkt me al knap om met een beetje vermogen onder de 100 hz te gaan

Er staat me iets van bij dat iemand in het forum me een keer verteld heeft dat een driver minimaal 8" moet zijn om (onvervormd) met een beetje rendement 'sub' weer te geven, of koppelen die 4 13,3 cm speakertjes zo goed dat er een geweldige geluidsdruk in het laag uit komt..

ik weet het nog zo net niet, als dit hun enige PA sub is die ze nog maken dan hou ik het wel bij de 302's/502's daar zat tenminste nog 12" in, dat geeft naar mijn gevoel toch net iets meer geluidsdruk dan een paar van die kleine (mid)speakertjes

Maar ik hoor graag mensen die al ervaring met deze speakers hebben, ben erg benieuwd!

Groeten Bart
    [img]http://www.bose.com/images/professio...ge/p_mb4_l.jpg[/img]
    Last edited by Barthezz80; 12-02-06, 19:13.
    Bart
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Vergeet niet dat er in een MB4 4 woofers zitten...Hij gaat wel diep, maar niet super hard...Ik heb wel eens echt sub uit 2 10cm speakers gehoord...Alleen die gingen ook niet super hard...Ik persoonlijk ben ook niet weg van de MB4, vind zelf de 502B mooier...Plus, je kunt de MB4 op elkaar, of naast elkaar stacken en dan krijg je koppeling...Op het laag en het volume...
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

Working...