Lx3000 ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guus
    • Oct 2003
    • 104

Lx3000 ?

Snuffel ik op internet en kom ik hem, zonder vooraankondiging?, zomaar tegen. He, he, eindelijk zit ie er dan blijkbaar toch aan te komen. Een zwaardere switchmode versterker van Dynacord / EV.
    De L2400 ofwel P3000 (oudere ontwerpen maar 'knoeperts' van versterkers) worden door velen en ook door mij vaak nog verkozen boven de nieuwere LX-2200/CP3000s met de geschakelde voeding. Dit omdat het laag nmm meer power geeft. Maar ja, zwaaaaar die dingen.
    Dat probleem lijkt nu opgelost te worden door de komst van een zwaarder type, de LX3000 met geschakelde voeding en een vermogen van 2x1500 watt aan 4 Ohm en 2x 2100 Watt aan 2 Ohm. Daar kunnen we mee thuis komen.
    Ik vraag me overigens af wat voor type nummer ze bij EV gaan geven. CP4000 ?
    Iemand deze versie al gesignaleerd of getest ? Ik houd me aanbevolen voor reacties.
    de Guus
  • EVfreak
    • Jan 2006
    • 146

He Guus,waar ben je dat ding tegen gekomen?EV/Dynacord blijven reeds lange tijd met hun (vergeef me) oude versterker reeksen op de markt zonder eigenlijk écht een nieuw exemplaar te brengen.Ben ook ook voorstaander van een goede klassieke,loodzware voeding in een versterker,het gewicht neem ik er wel bij.Ben echt benieuwd hoe het ding er uit zal zien en met welke specs. ze af gaan komen

Comment

Working...