MKE-2013 revers microfoontje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SPS
    • Mar 2004
    • 1662

MKE-2013 revers microfoontje

Hallo!

Heeft er iemand ervaring met de Sennheiser MKE-2013 reversmike bij gebruik in een musical? Is hij vergelijkbaar met een ME-2 of een MKE-2?

Paul.
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!
  • marcel83
    • Jan 2006
    • 8

nee sorry maar ik weet dat de mke-40 heel lkkr werkt die hebben wij, en volgens mij is die mke-2 rondom gevoelig wil je dit wel??

Comment

• Mathijs
      Moderator
      • Aug 2002
      • 1353

Een MKE-2 en een MKE-40 is appels met peren vergelijken.

Je spreekt hier over een gerichte mic (mke-40) en een rond om gevoelige mic (MKE-2).

Beide microfoons hebben een compleet ander doel.

De MKE-2013 is speciaal gemaakt voor het SYS-2013.
      Als ik de sennheiser website mag geloven is dit een systeem speciaal voor mensen met een gehoor probleem.

De MKE-2013 zal dus ook gericht zijn op spraak en een hoge gevoeligheid hebben. Iets wat voor musicals niet erg handig is. Tevens is het kapsel erg groot. Waar wou je deze laten?

Helaas geeft de sennheiser website zelf weinig informatie over deze microfoon.

Als je goede microfoons zoekt voor musicals zijn aan te raden:
      - Sennheiser MKE-2 gold
      - DPA 4061
      - Countryman E6

Comment

• maranta
        • Sep 2002
        • 113

Vooral de countryman is een waar feest, net iets meer hufterproof dan de dpa, ik heb hem sinds vorige week binnen en pas 2 keer gebruikt en sta nog steeds versteld, ik moet nog wel wat experimenteren met de verschillende kapsels, het nadeel van deze is de prijs.
        Tel wat je hebt, niet wat je mist

Comment

Working...