Hallo,
Na 3 jaar lang dit forum gevolgd te hebben dan toch maar
eens laten registreren....
Ik ben van plan een aktieve sub (15") aan te schaffen en twijfel tussen
de EV SBA760 & DBtechnologies SUB15,deze om mijn EV SX300 boxen aan te vullen,momenteel doe ik dat met 2 OHM MR450D (18")kasten maar dit is me te lomp en te zwaar,zeker als je steeds alleen bent bij het opstellen&opruimen.De bedoeling is om ze voornamelijk voor DJ-toepassingen te gebruiken maar ook wel eens in kleinere zalen een orkest op te versterken.Ik heb met geen van beide kasten ervaring,hoewel mijn voorkeur uit gaat naar de SBA760(misschien omdet mijn grotere set ook
EV is)Nu,er is wel een serieus prijsverschil tussen beide kasten.Mijn vraag nu,is de EV werkelijk zijn geld waard,of is de DB nu zeer prijsvriendelijk?
Hety is moeilijk om hier in Belgiƫ een zaak te vinden waar je beide kasten kan vergelijken,vandaar mijn vraag.
Alvast bedankt
Na 3 jaar lang dit forum gevolgd te hebben dan toch maar
eens laten registreren....
Ik ben van plan een aktieve sub (15") aan te schaffen en twijfel tussen
de EV SBA760 & DBtechnologies SUB15,deze om mijn EV SX300 boxen aan te vullen,momenteel doe ik dat met 2 OHM MR450D (18")kasten maar dit is me te lomp en te zwaar,zeker als je steeds alleen bent bij het opstellen&opruimen.De bedoeling is om ze voornamelijk voor DJ-toepassingen te gebruiken maar ook wel eens in kleinere zalen een orkest op te versterken.Ik heb met geen van beide kasten ervaring,hoewel mijn voorkeur uit gaat naar de SBA760(misschien omdet mijn grotere set ook
EV is)Nu,er is wel een serieus prijsverschil tussen beide kasten.Mijn vraag nu,is de EV werkelijk zijn geld waard,of is de DB nu zeer prijsvriendelijk?
Hety is moeilijk om hier in Belgiƫ een zaak te vinden waar je beide kasten kan vergelijken,vandaar mijn vraag.
Alvast bedankt

),dus nu was ik aan het denken om ze evt.onder mijn disco-meubel te zetten zodat ze niet te zien is,en bij een optreden met de band moet ik ze maar ergens tussenin te zeten zeker?Ach ja,het zal wel weer experimenteren worden,net als met mijn MT2-set(x-over freq's,gain's,...) dat is ook gelukt dus... Dit systeempje is veel eenvoudiger dus dat moet ook lukken. een statief tussen sub en top heb ik dus niet echt nodig,ik heb 2 losse statieven,en ja die klemmen
Comment