wharfedale EVP-S15

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • padoog
    • Oct 2005
    • 68

wharfedale EVP-S15

Wharfedale EVP-S15.

Ik kan voor weinig een setje kopen,

Heeft er iemand ervaring met deze kasten?

Ben wel benieuwd naar de reacties.
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

Zie ook mijn review op New-Line:

De Wharfedale EVP-S15 is door mij al een veel besproken speaker op het New-line Forum, vandaar dat ik hier nu ook een review plaats.

Om te beginnen met het uiterlijk van de Kast deze is niet moeders mooiste maar wel netjes afgewerkt! De speaker is geheel bekleed en zit stevig in elkaar, achter op de box zitten twee Jack en twee Speakon aansluitingen (zodat je ze kunt doorlussen). Verder is de kast uitgerust met een Flens zodat je de boxen op statief kunt zetten. De Speakers zijn niet zwaar en makkelijk te tillen.

Het geluid van de Wharfedale EVP-S15 vindt ik in zijn prijsklasse super omdat je voor de prijs waar je amper een DAP of Skytec speaker voor hebt een zeer lekker geluid in huis haalt. Je kan de kasten zowel gebruiken als Fullrange op kleine feestjes als Toppen in cominatie met Baskasten, Je kan ze natuurlijk ook gewoon lekker in je huiskamer neerzetten omdat ze zowel op laag als op hoog volume lekker blijven klinken zonder te vervormen. Zowel de Bas als de hoge tonen stemmen lekker op elkaar af en je hebt gewoon een lekker geluid.

Wil je het maximale geluid uit deze speakers halen, raad ik je wel er een stevige versterker op te zetten.

Doordat deze speaker een erg goede prijs/kwaliteit verhouding heeft krijgt hij van mij 5-sterren!

Comment

• marcel
      • Aug 2000
      • 163

Vorig jaar 4 van deze kastjes in een café geinstalleerd, en de kroegbaas is tot op heden erg tevreden over het setje. Kost geen drol (nieuw nog geen 200 euro per kastje), en ze geven als fullrange kastjes een heel behoorlijk geluid.

Waarschijnlijk gaan we in dit zelfde café nog een setje van 4 evp-s15's hangen (in een aangrenzende zaal), zo tevreden is de kroegbaas over de wharfedale's (en als hij tevreden is, ben ik het ook ).

Voor nog geen 200 euro mag je natuurlijk geen wonderen verwachten, maar de prijs/kwaliteits verhouding is dik in orde!

Marcel
      You don't need eyes to see, you need vision.

Comment

• padoog
        • Oct 2005
        • 68

Nou goed, ik kan 2dehands (bijna nieuw) voor 175 euro een setje kopen, dus denk wel dat het goed zit.

Comment

Working...