krakende toppen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

zelfs dat is voor max. 2 maanden terug gebeurd! Heb er ook dezelfde avond een andere amp aangehangen in de pauze. Maar de versterkers speelden op een groep, 2 studiomaster 1600D plus proccesor. Morgen even zien dat ik het geheel opbouw en probeer te testen. Alleen zijn mn ouders daar niet echt blij mee, maar daar heb ik een schuur. Heeft iemand nog tips waar ik ook eens naar moet kijken of proberen?? Zou het kunnen dat een hoogdriver een bepaalde frequentie niet juist weer zou kunnen geven terwijl de rest van het frequentie gebied het wel blijft doen? Zal er morgen eens een freq generator cd over laten spelen, maar dan nog ben ik bang dat hij deze goed zou weergeven.
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Watt Xtra
      • Oct 2004
      • 1119

Nou, naar alle freq. over de speakers te laten lopen, alles volopen, geheel oversturen enz. geen kraakje te bespeuren. Gisteravond een festivalletje gedaan en voor de zekerheid maar een extra stel toppen meegehad. Nix aan de hand dus, op een gegeven moment tot ver boven de 125 db, (andere geluidsman van de band) sloeg overigens nergens op om zo hard de spelen. Maar waarschijnlijk is het dus een fout geweest in de spanningstoevoer. Van mij mag dit dus wel opslot.
      Mensen die gereageerd hebben, Bedankt!

groet jorrit
      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

Working...