geluid micro j esus chirst superstar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Enrico
    • Jun 2004
    • 28

geluid micro j esus chirst superstar

gister avond naar JCS geweest in de rai. ik heb genoten

maar wat mij nog wel onduidelijk was, is de versterking op het moment van de zweep slagen. hierbij staat hij enkel in een boxer op het toneel en hoor je zijn stem toch... ik kan me niet indenken dat hij z'n zender onder z'n haar heeft verstopt!!

weet iemand hoe dit geregeld is? zit er een microfoon in het decor?

ik wacht in spanning af!
    BOEM is HO!
  • dabassman
    • May 2003
    • 172

Er zijn speciale riemen waar een zender in een soort zak hangt. Deze kan je ook onder een boxer aan doen.
    Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

citaat:Geplaatst door Enrico
      ik kan me niet indenken dat hij z'n zender onder z'n haar heeft verstopt!!
      Als ze pruiken dragen is het goed mogelijk dat de zender toch wel onder de pruik zit in dit soort situatie's.

Als het zat als dabassman zegt zie je vaak toch nog wel een kabeltje (kan in huidskleur zijn zodat het minder opvalt) lopen van boven naar beneden. Er zijn (zender)techneuten die meester zijn in het mooi wegwerken van deze spullen.

Comment

• Enrico
        • Jun 2004
        • 28

Ik geloof dat hij geen pruik draagd. maar dan nog, ik heb zelf erg veel en lang haar, en kan me niet voorstellen dat het gaat lukken. maar dat terzijde

als hij idd z'n zender in zo'n zakje had zitten, had ik 'm nog wel gezien. en ook het weggewerkte kabeltje heb ik niet kunnen vinden

wie helpt mij dit raadsel optelossen?

p.s. evengoed bedankt voor jullie reacties
        BOEM is HO!

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

citaat:Geplaatst door Enrico

als hij idd z'n zender in zo'n zakje had zitten, had ik 'm nog wel gezien. en ook het weggewerkte kabeltje heb ik niet kunnen vinden
          vertrouw in het theater niet op je ogen, je ziet dingen die er niet zijn, en omgekeerd. Verder zijn er kap/grime trucs genoeg om je te foppen...
          Kan best zijn dar er een mini-zender speciaal voor deze scene gebruikt wordt, en dat-tie meteen ervoor en erna een andere mike/zender heeft. Verder zijn er contact en richtmikes, die bijgeschoven kunnen worden...

Comment

• janneman32
            • Dec 2005
            • 65

Ach er zijn zoveel mooie manieren om zenders weg te werken. Een collega van mij had voor een productie een acteur die tot zijn nek een vijver inliep. Zender verstopt in zijn pruik, en vooral niet kopje onder gaan.

Toch zou het mooi zijn als countryman eens gaat denken over implantaten......

Comment

• mjm
              • Apr 2004
              • 13

Heb de voorstelling ook gezien. Hij heeft gewoon een zender in zijn boxershort zitten.

Comment

• NIVA
                • Apr 2004
                • 62

Dat over die implantaten lijkt mij ook nog wel eens interessant!
                Elke acteur op aarde een onderhuidse bodypack en dan met eigen frequentie[]
                If you mess with me, I'll fade you out !!!

Comment

• sparky
                  • Apr 2002
                  • 2104

Jaaa!!! nooit meer batterijen wisselen omdat die dingen dan op lichaamswarmte kunnen werken!
                  Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• driesmees
                    • Apr 2003
                    • 1076

nah, gewoon het systeem zoals bij een elektrische tandenborstel.
                    spoeletje rond de kringspier wikkelen, en na de voorstelling op zo'n lader schuiven...
                    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Nielsken
                      • Oct 2005
                      • 76

zou dat dan nie samentrekken?

In ieder geval, om on topic te blijven, heeft er iemand zo een foto van zo'n zakje?

Groeten
                      Niels

Comment

• Pieter Huijgen
                        • Sep 2003
                        • 766

Nou bij deze dan: krijg je zelfs een dubbele te zien (speciaal voor solisten die bijna continu op het toneel staan en de zender nooit uit mag vallen)

Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Nielsken
                          • Oct 2005
                          • 76

danku pieter,

heb het nog nooit gezien. Ben niet zo vaak bezig met zenders.

Groeten
                          Niels

Comment

• Enrico
                            • Jun 2004
                            • 28

toch in z'n boxer? ik moet bekennen dat ik niet zo dicht bij zat, maar heb toch wel opgelet. nouja jullie zullen wel gelijk hebben, ik vertrouw er op

die zakjes zijn wel luxe zeg! ik heb acteurs ook met half dichtgestikje washandjes enzo zien lopen je moet wat als er weinig budged is [8D]

bedankt voor de reacties[|)]
                            BOEM is HO!

Comment

• Pieter Huijgen
                              • Sep 2003
                              • 766

Ik geloof dat je ze tegenwoordig van diverse merken kan kopen als accessoire. Deze zijn handgemaakt voor een vd Ende musical, dus waarschijnlijk dezelfde als bij JesusChrist...
                              Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

Working...