ddx3216

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SoundOfSilence
    • Mar 2007
    • 766

Wil je geld weegooien, koop een ddx3216.

Ik moet toegeven... ze kosten geen drol 2e hands, maar de mic-pre's die erin zitten en de algehele klank

Dan kan je nog beter een 2e hands Yamaha O3d kopen. Is de kleine broer dan de O2R, met dezelfde core. klinkt prima (op z'n yamaha's) is 19" (met los verkrijgbare beugels) en kinderlijk eenvoudig te bedienen.
    It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

Comment

• bones2001
      • Aug 2003
      • 741

Wil je geld weegooien, koop een ddx3216.

Ik moet toegeven... ze kosten geen drol 2e hands, maar de mic-pre's die erin zitten en de algehele klank
      Das een grappige opmerking gezien het feit hoeveel ADA8000's je tegenkomt die aan diverse Yammie digitafels geknoopt worden als uitbreiding.
      Als je dan ook nog weet dat de AD/DA converters die in de DDX zitten
      een klappie beter zijn dan die in de ADA8000 zitten, vraag je je toch af ?

Maar zonder gekheid, zo slecht zijn die dingen helemaal niet, en ze
      hebben aardig wat functies die ik best in m'n 01V/96 zou willen hebben.
      Mixen is net als schilderen.
      Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• JDSound
        • Oct 2007
        • 28

Hoi mannen,

Ik werk al lekker een 4 tal jaar met een DDX3216, al aardig veel en mooie jobs gedaan en ben er héél tevreden van, jammer dat die niet nieuw meer te verkrijgen is anders kocht ik er zeker ééntje bij. prijs/kwaliteit/gebruiksvriendelijk/mogelijkheden/servioce
        enz... waarom nog twijfelen, en even voor die enkelen die maar oordelen van "horen zeggen" en niet eens maar iets meegedaan hebben, amaaiiii...
        4 x TT25A + 6 x TTS18A, X32, lekker compact PAtje.

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Originally posted by kevinveerbeek
          ...maar ik vind de yamaha 01v96 ook te duur, 1500euro vind ik aardig veel...
          Vind ik niet voor deze tafel net als de andere hier maar anders kun je kijken naar een 2e hands 01V (zonder 96). Zie ik hier en daar staan voor 600 euro.

Comment

• bones2001
            • Aug 2003
            • 741

Originally posted by vasco
            Vind ik niet voor deze tafel net als de andere hier maar anders kun je kijken naar een 2e hands 01V (zonder 96). Zie ik hier en daar staan voor 600 euro.
            Nou dat zou ik zeker niet doen !!

Een 01V zonder 96 is mischien een handig monitortafeltje,
            of voor in de oefenruimte, maar voor FOH echt ongeschikt.
            Mischien iets betrouwbaarder als de DDX ( alhoewel mn oude 01v
            ook regelmatig de weg kwijt was) maar klinken doet ie niet.
            Mixen is net als schilderen.
            Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

Working...