Mackie onyx 1640 of Allen&Heath mixwizard 16/2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sventheman
    • Nov 2004
    • 7

Mackie onyx 1640 of Allen&Heath mixwizard 16/2

Ik werk nu met een 16/2 A&H tafel voor zowel live mix en deze bevalt uitstekend ,vooral de eq vind ik erg goed.
    Maar nu wil ik wat meer opnamen gaan bewerken ,dus nu dacht ik een Alesis 2424 recorder er bij te nemen
    Ik kan dan kiezen ,of de opgenomen sporen terug de tafel invoeren of de computer in en daar bewerken
    Maar nu vraag ik me af of misschien de mackie niet ook een optie is,want deze heeft namelijk een optionele firewire kaart...
    Hoe is de eq van de mackie en is ie goed voor live mix?
    Iemand ervaring mee? suggesties?

Greetz Sven
  • StereoFM
    • Dec 2005
    • 5

Mackie is best fijn , zeker die VLZ met Firewire optie. Ik ben de grotere modellen gewoon (32ch) maar ik ben ervan overtuigd dat zeker die VLZ1604pro gaaf tuig is. Vooral ook omdat je zegt dat je je opname wil gaan bewerken lijkt me dit een ideale keuze. Harddisk recording is heel handig omwille van zijn goede bewerkingsmogelijkheden. Maar pas op: het hangt ook heel veel af van je computer zelf. Want met gewoon een firewire kaartje is de kous niet af. Je moet ook nog eens een snelle pc hebben die goede firewire drivers heeft en liefst ook nog een goede DAW of multitracker op je PC. En echt goedkoop zijn deze (toch de goeie) eerlijkgezegd niet... Of krijg je er een bij de firewire kaart meegeleverd?
    Groet

Comment

Working...