zijn er al mensen die weten dat de PT series van Zeck nu een opvolger hebben in de vorm van Q4audio met de dpi en dpf? En dat deze nieuwe versterkers echt hele goede specs hebben?
Q4audio versterkers
Collapse
X
-
De Zeck versterkers werden destijds al bij Q4 in Belgie gebouwd, niets nieuw dus.Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMSComment
-
Waarom zaten er dan bij de PT's die ik heb gehad check- en meetbladen met Duitse handgeschreven namen naast de gecheckte punten? Werkten hier dan alleen maar Duitsers in Belgie?Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
Misschien deden ze nog een laatste quality controll test in Duitsland, of gingen die blaadjes er gewoon in om iedereen ervan te overtuigen dat ze daar werden gebouwd.
Het is toch ook algemeen geweten dat hun EQ's ook hier in Belgie werden gebouwd, of vertel ik nu ook weer onzin.
Het waren prima spullen, versta mij niet verkeerd, waar ze in oorsprong vandaan kwamen maakt toch niets uit.Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMSComment
-
Neen hoor Petercitaat:Het is toch ook algemeen geweten dat hun EQ's ook hier in Belgie werden gebouwd, of vertel ik nu ook weer onzin.
,
dat klopt wel. Maar aangezien er effectief vermogensmetingen en effectieve manuele kwaliteitscontroles werden verricht aan de versterkers én ook nog eens de namen handgeschreven waren bij dat rapport geloof ik toch eerder dat ze ZEKER in Duitsland gecontroleerd zijn geweest. Misschien zijn hier in België de printen ofzo gemaakt en in Duitsland geassembleerd? Ik ben van 1 ding echt wel heel erg overtuigd: die versterkers stonden in Duitsland met hun binnenwerk nog open.Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
weet niet of ik zo de directe link van de forum regels mag plaatsen, anders verwijder ik het meteen weer[?]
Maar hier alvast wat info en prijzen. Medio november leverbaar
EmielTurbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!Comment

Comment