DRAADLOOS: zenders en ontvangers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • XLR
    • Oct 2005
    • 3

DRAADLOOS: zenders en ontvangers

Ik heb een AKG SR-80 met een PT-80 beltpack voor bijvoorbeeld draadloze gitaar. Ik wil meerdere gitaren + beltpacks kunnen gebruiken op één ontvanger. Kan dat? De beltpacks worden niet tegelijk gebruikt, alleen los van elkaar, maar wel op één frequentie. Bijv: Ik wissel van gitaar 1 naar gitaar 2.

Ik wil niet van kanaal hoeven wisselen. Moet ik dan toch een tweede ontvanger aanschaffen?

Krijg ik storing?

Het systeem is UHF en op meerdere kanalen in te stellen.
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

Natuurlijk kan dat, beltje 1 uit, beltje 2 aan en andersom.
    Maar in de praktijk zal het niet echt lekker werken en zal je best wel eens wat vergeten (een beltje aan of uit te zetten).
    En met 2 beltjes uit sta je voor lul op het podium en met 2 beltjes tegelijk aan ook.

Dus volgens mij het slimste om te doen beltje gewoon aan je broekhangen met een kort kabeltje naar je gitaar zodat je toch snel kan wisselen of toch echt gewoon een compleet setje erbij zodat je 2 zenders tegelijk in de lucht hebt.
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4516

Ik doe het ook op die manier. Uitpluggen, gitaar wissel, inpluggen. Heb nooit er de behoefte bij gehad om een extra beltpack voor te kopen.

Gezien de prijzen van losse beltpacks kun je dan net zo goed een complete tweede set kopen. Dan kun je gelijk de niveaus van de gitaren compenseren op de losse ontvangers.

lekker belangrijk!

Comment

Working...