Info / importeur Carlton gitaarversterkers

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

Info / importeur Carlton gitaarversterkers

Beste mede-forum-ers,

Ik ben op zoek naar enigerlei info (importeur, fabrikant, schema's whatever) omtrent het merk Carlton. Ik heb een transistor (pre) / buizen (end) gitaarversterker (Carlton Pro Series) met een obscuur probleem in de voortrap maar kan op geen enkele manier aan info komen.

De voortrap is voorzien van ingegoten opamp-module "buizen" waar ook weinig over te vinden is. Daarbij is buizen niet echt mijn terrein maar wil m'n klant wel proberen te helpen.

Alvast bedankt !
    Meer is minder, minder is meer
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Ik heb ff een half uur gezocht..( ben de flauwste niet..) En ik kom hier uit : http://www.harmony-central.com/Guitar/guitarman.html alleen de link van Carlson werkt niet(meer...)

Suc6!
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Koen van der K
      • Aug 2005
      • 1146

Ha Olaf,

Hartelijk dank voor de gedane moeite ! echter vrees ik dat ik bij meneer Carlton ipv Carlson terecht moet komen, maar dat is een detail

... ik ga weer eens verder spitten, info over badminton rackets genoeg (Carlton Pro) maar nu die versterker nog.
      Meer is minder, minder is meer

Comment

• marcelvv
        • Oct 2008
        • 1

Gegevens op de buis

Koen goedenavond,

Heb je informatie wat er op die op-amp-buizen staat? Tekst, merk, type?

Ik ben hier ook in aan het zoeken voor dat zelfde merk, Carlton. Misschien kan de ene hand de ander wassen en komen we er samen uit. Een (paar) fototje(s) van de kaduuke buis met alle gegevens duidelijk zichtbaar is ook een optie.

Groet !

Marcel

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Misschien kun je het eens op gitaarnet.nl proberen, ook bij gearslutz.com maak je wel kans.
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

Working...