Leuk nieuw speeltje van EAW

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bones2001
    • Aug 2003
    • 741

Leuk nieuw speeltje van EAW

Zie hier,

[][][]
    Mixen is net als schilderen.
    Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.
  • Jasper Ravesteijn
    • Aug 2004
    • 39

Kost dit geintje ?

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

citaat:Geplaatst door Jasper Ravesteijn

Kost dit geintje ?
      naar EAW normen, heel veel denk ik !
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Koen van der K
        • Aug 2005
        • 1146

... ziet er 'n beetje M7Cl-achtig uit ... speaker- / systeemprocessing aan boord ?
        Volgens mij is EAW toch niet eerder met een tafel gekomen ? Het zal wellicht wat sceptische reacties losmaken, of is het een Mackie (of wat anders uit de LOUD-group) ?
        Meer is minder, minder is meer

Comment

• bones2001
          • Aug 2003
          • 741

EAW wil de prijs onder de 50.000 dollar houden....
          Mixen is net als schilderen.
          Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• timmel
            • Sep 2004
            • 111

citaat:Geplaatst door bones2001

EAW wil de prijs onder de 50.000 dollar houden....
            Ahh... gelukkig [)]
            niet genoten is altijd mis

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

hahahah, ziet er wel mooi uit, is hij al te bezichtigen in Nederland??

weet er al iemand iets van de prestaties af van deze dame??

ik ben heel benieuwd of dit hem gaat worden??
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• berolios
                • Sep 2005
                • 1538

citaat:Geplaatst door Koen van der K

... ziet er 'n beetje M7Cl-achtig uit ... speaker- / systeemprocessing aan boord ?
                Volgens mij is EAW toch niet eerder met een tafel gekomen ? Het zal wellicht wat sceptische reacties losmaken, of is het een Mackie (of wat anders uit de LOUD-group) ?
                Hopelijk klinkt hij dan niet als een Mackie

Ben echt eens benieuwd naar klank, stabiliteit, features, systeem set-up en software structuur.

EAW wil hem ónder de 50.000 dollar (= €42.000,- of zo?)? Dat maakt me nog eens extra nieuwsgierig naar alles.... een DiGiCo D1 zit rond de € 65.000,- (?), ben benieuwd naar het vergelijkend warenonderzoek (Midas komt ook op zéér afzienbare termijn met de definitieve versie van haar digitale mixer). Het begint al aardig kerstmis te worden, niet??
                Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• davehouben
                  • Dec 2003
                  • 92

citaat:... ziet er 'n beetje M7Cl-achtig uit ... speaker- / systeemprocessing aan boord ?
                  Tja.. ik geloof daar ook nooit zo in dat iemand die eerst kasten zit te bouwen nu met un super digitafel uit zou komen. Maar goed, er valt natuurlijk niet over te oordelen voordat hij uitvoerig gebruikt is binnen het wereldje.
                  Zolang ie maar niet klinkt als die fijne speakers die ze in hun kasten stoppen!! [:0]

Comment

Working...