Off-line editor DiGiCo

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • berolios
    • Sep 2005
    • 1538

Off-line editor DiGiCo

Hallo allemaal,

Weet iemand misschien waar de off-line editor van DiGiCo te vinden is? Op de site van DiGiCo kan ik hem niet vinden. Is deze nog in Beta-testing of zo? Ik heb wel van diverse collega's begrepen dat die editor maar zeer beperkte functionaliteit heeft en nog ruim voorzien is van bugs. Maar goed, ik zou er toch graag eens mee spelen. Kan iemand me verder helpen?

Alvast bedankt!
    Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."
  • meyerfreak
    • Mar 2004
    • 142

Hoi Jeroen,
    De editor van de D5 is niet downloadbaar en alleen verkrijgbaar als je ook daadwerkelijk een D5 hebt gekocht. (of grote vriendjes bent met iemand die er een heeft gekocht)
    Je kunt namelijk een aanvraag form. downloaden, maar daarvoor heb je het serienummer van de console nodig.

Groeten
    Steven
    ART is the goal, engineering the tool to reach it!!

Comment

• lifesound
      • Apr 2003
      • 1052

mail je adres eens door (mail in profiel), dan stuur ik je een copie van de CD die ik heb.
      Is wel niet de laatste versie, maar dan kan je toch al voort.

Comment

• berolios
        • Sep 2005
        • 1538

Haa jongens, harstikke bedankt!
        Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• soundcheckfrits
          • Jan 2005
          • 455

ohohohohh boefjes
          de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• benito
            • Oct 2005
            • 1

Je kunt natuurlijk ook gewoon kontakt opnemen met de importeur, TM Audio.
            Indien je deze software nodig hebt voor een produktie of je eigenaar bent van
            een console, of je bent geinterresseerd in de Digico kunnen zij je veel verder
            helpen ,met o.a. seminars en eventueel offline software van o.a. D1, D5 of D5T
            mixers.

infoxxx@tmaudio.nl (xxx weglaten!!!! we zetten geen mailadressen online wegens spam >>mac)?)
            of bel 0302414070en vraag naar Jaap Pronk
            mixed up in a groove called latin

Comment

Working...