Bell V2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oversound
    • Dec 2003
    • 218

Bell V2

Heeft misschien iemand hier ervaring met de Bell V2 kastjes?
    Hoe is de klank en kwaliteit? Ik kan deze voor weinig geld overnemen dus daarom de vraag.
    Alvast bedankt,
    Emiel
    Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Ik heb ze in Oostenrijk een aantal keer gehoord. Vind ze erg lekker klinken!!
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

citaat:Geplaatst door oversound

Heeft misschien iemand hier ervaring met de Bell V2 kastjes?
      Hoe is de klank en kwaliteit? Ik kan deze voor weinig geld overnemen dus daarom de vraag.
      Alvast bedankt,
      Emiel
      Wat wil je er mee doen ???
      jou foto op jou profiel vind ik wel leuk
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• oversound
        • Dec 2003
        • 218

citaat:Wat wil je er mee doen ???
        Voor kleine feestjes in samenwerking met dubbele 15 inch subs en af en toe versterking van sprekers op mijn ene werk (hotel).
        Alvast bedankt,
        emiel

Comment

• deurklink

Ik weet niet waar bergen precies ligt dus weet niet of je er iets aan hebt. Maar weet dat ze hier in de buurt in de trance zaal hangen! (bruins in saasveld) Misschien zie je kans om ze daar te beluisteren.. Je kan ze ook huren bij valk uit Almelo.

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

de V2's komen in 2 uitvoeringen , eentje met compressiedriver, en eentuje met tweeter.

welke heb je te pakken?

( hoorde vanavond dat de nieuwe importeur uit amsterdam de geest gegeven heeft???)

Comment

• oversound
              • Dec 2003
              • 218

citaat:de V2's komen in 2 uitvoeringen , eentje met compressiedriver, en eentuje met tweeter.
              1” CD horn .

citaat: Ik weet niet waar bergen precies ligt dus weet niet of je er iets aan hebt. Maar weet dat ze hier in de buurt in de trance zaal hangen! (bruins in saasveld) Misschien zie je kans om ze daar te beluisteren.. Je kan ze ook huren bij valk uit Almelo.
              Bergen ligt in noord holland bij alkmaar
              Maar heb jij ze al eens gehoord in die zaal en was je tevreden over het geluid?

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

wodern vaak toegepast in cafe's etc. Wel redelijk, maar op groot vermogen gaan ze schreeuwen.

enne , sorry, de C-serie was met een andere hoogdriver.

Comment

• deurklink

citaat:Geplaatst door oversound

citaat:de V2's komen in 2 uitvoeringen , eentje met compressiedriver, en eentuje met tweeter.
                  1” CD horn .

citaat: Ik weet niet waar bergen precies ligt dus weet niet of je er iets aan hebt. Maar weet dat ze hier in de buurt in de trance zaal hangen! (bruins in saasveld) Misschien zie je kans om ze daar te beluisteren.. Je kan ze ook huren bij valk uit Almelo.
                  Bergen ligt in noord holland bij alkmaar
                  Maar heb jij ze al eens gehoord in die zaal en was je tevreden over het geluid?
                  Heb ze regelmatig gehoord en kan niks anders dan aansluiten bij het commentaar van Mac. Niet te hard en het klinkt prima, maar te hard dan gaat het schreeuwerig worden!

Comment

Working...