QSC MX 2000 A

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oversound
    • Dec 2003
    • 218

QSC MX 2000 A

Goedeavond,

Ik was op zoek naar gebruikers ervaringen van de MX 2000a maar kon niets vinden in zoek functie. Nu weet ik dat de MX 3000a erg geschikt is voor bass alleen voor mij net te duur. Nu zag ik deze versterker staan voor niet zoveel en vroeg me af presteert deze ook goed op basskasten zoals zijn grotere broer doet? Kwa vermogen zit ik goed.
    Alvast bedankt,
    Emiel
    Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!
  • Poelmans
    • Feb 2004
    • 806

Ik weet ergens waar de 2000 op de subs hangt, en dit gaat best wel lekker... Verleden week dat rekje nog afgesteld eigenlijk, en was toch onder de indruk...

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2139

als 2de hands geen probleem is vind je anders nog veel mx3000 den. Onder andere bij AED, moet je maar eens mailen of bellen.

mvg
      ronny
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

Bij AED rent

Amplifiers 2 hands
        12 x QSC MX 3000a ---------------- 2 x 1200 W 999,00 euro
        33 x Camco DL 3000 P With limmiters 2 x 1500 W 999,00 euro

sis

Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• oversound
          • Dec 2003
          • 218

Dank voor de reacties. Tweedehands is geen probleem bij mij neem ten slotte misschien ook een mx 2000a tweedehands over. Maar je moet begrijpen 1000 euro is voor een student die dit als hobby heeft best veel geld en aangezien ik een mx 2000a voor niet zoveel kan krijgen en deze perfect aansluit bij mijn basskasten was ik alleen benieuwd naar ervaringen met deze versterker.
          Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

Working...