UPJ van Meyer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • studio tinpanalley
    • Jun 2007
    • 59

ik was in maart op de musicmesse 2007,
    en de enige speaker waar ik van onder de indruk was, was de UP Junior.
    (met de kleinste sub)

ook de Subs van Function One (F-221) zijn niet normaal (2x 21")

grtz,

wim

Comment

• sis
      • Jul 2003
      • 3305

Originally posted by studio tinpanalley
      ik was in maart op de musicmesse 2007,
      en de enige speaker waar ik van onder de indruk was, was de UP Junior.
      (met de kleinste sub)

ook de Subs van Function One (F-221) zijn niet normaal (2x 21")

grtz,

wim
      Op beurzen kan je nooit of te nimmer een klankkast goed beluisteren, eigenlijk vind ik dit onzin .
      Het kan zijn dat Meyersound ( met een Hoofdletter ) een standje apart heeft en zijn best doet om het goed te laten klinken, andere top-merken willen dit ook ...
      Niettegenstaande heb ik altijd een Meyer fan geweest terwijl ik met EAW werk, meestal voor mijn eigen monitoring.
      Toch denk ik dat ik toch even ga luisteren naar de nieuwe TT serie van RCF... die mannen zijn verdorie goed bezig tegenwoordig ...
      sis
      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

Originally posted by sis
        Op beurzen kan je nooit of te nimmer een klankkast goed beluisteren, eigenlijk vind ik dit onzin .
        Het kan zijn dat Meyersound ( met een Hoofdletter ) een standje apart heeft en zijn best doet om het goed te laten klinken, andere top-merken willen dit ook ...

sis
        Volgens mij deed de Junior het nog niet op de Messe, heb m althans daar niet kunnen beluisteren. Wel de Mini, de UPM, die hing in het Mapp en het Matrix3 gedeelte.
        Heb de Junior nu een week binnen staan, en ik blijf me verbazen. Maar ik wil graag reakties van mensen die m ook al (mis?)gebruikt hebben...

Originally posted by salsa
        Ff off topic; UP Series (Translation in Dutch = Joepie Serie!) ofniet Mac?

Cheers from Aruba!
        net als in UPC of UPS??? schijnt dat t daaar niet zo joepie is.. haha ..

maar idd, t verhaal gaat dat de UPA de meest verkochte 130 db+er ter wereld is. Al was t alleen maar omdat tie al een dikke 25 jaar geproduceerd wordt..
        Last edited by Gast1401081; 18-08-07, 08:08.

Comment

Working...